|
|
|
|---|---|
|
Så där ja nu var jag av med min 528i-86 ny bes u.a och skattad med halv dåliga däck men väldigt fräsch för övrigt 10000:- fick jag så nu lämmnar jag nog den här siten (så slipper ni min dumma frågor ha ha ha)återgår nog till volvo alt.4x4 diesel jag har ju igentligen inte så bråttom men det var kul o prova på. Är det någon som skulle ha något sådant och vill sälja billigt så hör av dig. Kanske tittar in senare man vet ju aldrig tack o hej för mig. /Jesper Full gas bara. | |
|
Du är nog snart tillbaka...:-))) _____ Micke Länk Länk |
|
|
Jesper köp en 4x4Bmw tex 3-serie av ix modelen! Håller med Micke du är tebaka snart! Tror inte att du ställde duma fråger! Det är ju bra att ställa dom någon gång så att man kan få svar på det man frågar! Så jg hoppas du inte lämnar Bmw för alltid! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Det är ju sant som sägs , En gång BMW , alltid BMW... .........BMWLundqvist......... |
|
|
Nja vi får väl se men någon volvo blev det inte utan det blev en gammal tysk audi 100 sedan -85 om man nu kan kalla det bil vet jag inte riktigt men den var för billig för att inte köpas. Har en avställd svart bmw 735-84 på gång fint skick men behövs nya bromsar och tänddelar ca20000 mil ca1500:- vi får se. Och peter78w ska en åka 4x4 så säger jag bara willys cj7 v8 med 33" monster mudds på har en nyimport reggad å klar står på gårn (det måste gå att ta sig fram även om trafiken framför tätnar snabbaste vägen är ju rakt fram i med alla fyra å gasa det skakar lite men man kommer fram det lovar jag) Hade bra återkommer. Jeppe Full gas bara. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.