|
|
|
|---|---|
|
Hej, Då jag bytt till stora datorn förra helgen så har den gamla lilla legat på bordet under veckan. Igår fick jag för mig att plocka isär den, till min förvåning så hittade jag extra knappar under fronten. Efter en koll i handboken till bilen så överenssämmer dessa knappar med dem på "mellan datorn" alltså den med styrning av klimatanlägningen. Är det någon som har provat om dessa funktioner fungerar på lilladatorn alltså är det bara fronten som skiljer? Hälsningar Lars ---som är lite nyfiken av sig--- | |
|
Du är inte den enda som är nyfiken. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Skulle inte förvåna mig om det är så att dom fungerar. Av kostnadsskäl är dom nog samma men fronten skiljer sig något. Dom är ju ganska lika funktiosmässigt och själva extrafunktionen som skall styras sitter ju i bilen. Borde väl gå att mäta upp om den skickar några impulser (heter det så?) när man trycker på knapparna? Låter nästan som ett projekt för vår elguru Folke ; ) www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
lilla datorn o mellan dato är ju väl av samma storlek eller?? så det förvånar ju inte om det är samma dator bara fronten skiljer sig! Det är ju bara den stora datorn som är ju lite större! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.