|
|
|
|---|---|
|
Goddag Några härifrån Bmwpower som ska glo på svenska rallyt i helgen? Kanske inte så mycket att se, nästan uteslutande jappseskrot i skogarna! Ska i alla fall ut en sväng över helgen o titta i. Har bokat tvåbäddsrum i Gasthaus Bmw E30! Mobilt hotel! Gratis! Frukost får man ta med sig själv dock. Bmw har väl aldrig satsat på rally? E30 IX har jag sett på rally några gånger i alla fall. Måste ha varit på 80-talet när man var junior... | |
ant |
jag funderar på att pka upp til hagfors på söndag. men inget betsämt ännu. det bli en rätt så lång transportsträcka för att kolla japanare som sladdar som sagt.. =) ========== Länk |
|
jag ska ut i skogarna på lördag ja =) sucka tråkigt att man lär upp så tidigt bara .. Men men inte så mycket och göra åt ... Mvh |
|
|
Jag bor i dom trakterna och jag kan ju tala om att det märks att det är rally. Folk kör som f-n på vägarna, oftast med turboaggregat på taket (takbox). Ta det lugnt där ute. |
|
|
Jag hade tänkt att åka på rallyt på söndag. Vad ska man tänka på? När ska man vara där? |
|
|
Var där igår, Fredag. Att tänka på? 1 Gott om tid, så inihelvete med folk i skogarna. 2 Du får gå minst en kilometer, oftast två-tre till sträckorna. Så ha bra skor man kan gå i och inte fryser fötterna av sig i. 3 Ta två sträckor och stå länge, rologare än att sitta i bilkö och stressa omkring. 4 Korsningen väg 245/246 är en mardröm, kan lätt bli ett par mil kö. 5 Ta med mat och dryck för en trevligare upplevelse. 6 Du behöver inte betala inträde på sträckorna (allemansrätten), men om du gillar rally gör det ändå. Då kanske du kan åka nästa år också. 7 Skriv ut sträkorna på: Länk 8 Ta inte den lägsta bilen ni har, jävligt skumpigt och jobbigt att vara rädd om frontspoilern hela tiden. Vägarna är dåliga. 9 Det var glashalt på de större vägarna idag. Tokspinn i 110 så kör med insidan. 10 Ha det trevligt och njut av ljudet (Har du skott rädd hund ta inte med den), naturen och de otroligt begåvade förarna (jävla dårar ;) Tips: specialen i Hagfors var sevärd men var där i tid(15min att gå från P) "Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan" |
|
| Tackar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.