|
|
|
|---|---|
|
Vad ingår i den ? /Jimmy Länk | |
| I min som är tecknad hos folksam ingår stöld samt skadegörelse..vet ej hur det blir med självrisken men den kostar mig 301kr/år för E21an. | |
|
Har kollat upp det nu med f.bolaget och allt utom trafik ingick sa de.. Om jag råkar repa lacken på bilen när den står i garaget t ex så fick man ersättning för det.. Låter ju för bra :) /Jimmy Länk |
|
|
Passa dej för Folksam bara, de lovar mycket, men när det sen hänt något, så är de jävligt svåra att få ersättning av, har aldrig stött på ett värre/sämre bolag. En kollegas bil ramlade det ner ett isblock från ett hustak och krossade bilen, Folksams respons: Bevisa att det inte är så att du e trött på bilen och kastat ner isen själv. Hur kan man bara vara så vidrig mot nån som råkat ut för skada??????? Fy fan för Folkskam! |
|
| Hmm intressant, jag råkar ha dem..blev lite problem när någon backat in i bilen och smitit för de (Folksam) påstod att det inte skett genom en påbackning..men det gick igenom till sist...i vilket fall som helst skulle det väl inte ha spelat någon roll för då hade det blivit skadegörelse istället...men det kanske försäkringsbolaget tjänar på? Jag anser att LF är betydligt sämre, de bråkade om ersättning för en bil som kvaddades..och en låg ersättning utbetalades för en mkt mkt fin bil som värderades endast efter årsmodell..de belv straffade genom att alla mina försäkringar tog ur bolaget. | |
| Har aldrig haft problem med folksam, haft skador på landställe, lägenhet och bil. Aldrig några problem. Snabb service och hjälp. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.