|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om det redan finns en tråd om detta... Men här är länken Länk //Robban BMW CS #4729 Länk | |
|
Mycket tejp o lite ny femma. Men man får väl se. ja e dock lite skeptisk till om den verkligen blir snygg. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Den ser väldigt stor ut! för att vara en 5-serie Ser tyvärr(enligt mig)ut att vara med I-drive som 7-serien men den kanske är förbättrad som på deras Tyska kollege med Audi A8. robgus: Hur lång lev tid är det på nya 5-serien du kanske vet:)) Eller lägger du ordern på mässan....... |
|
| Baklystena är gigantiska. Feta! Framlysena kryper upp en bra bit på skärmen. Inte särskilt maskerad, bilen ser helt färdig ut - det har inte tidigare gjort på samma sätt. | |
|
starre: Du vill försöka lura in mig i ett avslöjande:) Nä skämt åsido så är jag klart intresserad av nya femma. Får priser av min handlare i juli och leverans runt september,oktober enligt honom (sedanen), dock så är jag nog främst inne på en touring. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Hej! M5:an kan nog vara snygg, men de övriga modellerna tror jag inte är något kul... tyvärr =( Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Den e snyggare med tejp än utan :)) /Erik |
|
|
Jo det kan du ha rätt i :) 7:an glömde de ivf. att plocka bort maskeringen på :)) Mvh. Patric Länk |
|
|
Såg 2st helt omaskerade 5:or för två veckor sedan här uppe i Luleå , troligen varit uppe på vintertester uppe i Arvidsjaur eller Arjeplog . tyskreggade såklart. Båda bilarna var mörka i färgen .. och matta . mötte dom i fullt dagsljus men är inte säker på om jag gillade det jag såg , verkade dock inte vara lika extrema i designen som 7-serien. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Nya 7-serien är jävligt lång.... Bakdörren var som en ladugårdsport. Nästan i alla fall. Z8 är inte så ful heller. Har sett en BMW som var helt tejpad överallt. INteriören i bilen var övertäckt med en duk så man såg bara ratten och växelspaken...Kunde inte se vad det var för någon modell. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.