|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket betalar ni i försäkring på era tds? Import/svensksålt? Hel/halvförsäkring? Tacksam för svar! BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 | |
|
4000/år ca. Import, helförsäkring, maxmil. Vagnskadedelen motsvarar 2400/år. ------------------ Always Diesel |
|
|
4000:-/år låter mycket billigt, hur gammal är du, var bor du vilket bolag???? Jag betalar ca 8000:-/år 1000mil med 5000:- självrisk! 3000:- i självrisk skulle kosta ca 9200:-/år för mig! ----------------------------- Finndiesel - det röda guldet! |
|
|
Ålder och ort ser du på min profil <--. Bolaget är SalusAnsvar. Full bonus. Självrisken på vagnskadan är 2500. ------------------ Always Diesel |
|
sovande |
Jag betaler 500ukp (7500kr) för helförsäkring i UK. 60% bonus minskning, ålder 36. Alltför hög tror jag. |
|
Ok, tack för svaren. Är det kanske någon som vet vilken premieklassning tds ligger i, min 750i har den högsta, 8-35-35 eller något liknande, en tds borde väl vara mindre skadedrabbad=generellt sett billigare? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
försäkringsklass 8-22-22. Jag betalar 6254kr/år självrisk 3000kr. 3 mil öster Göteborg. länsförsäkringar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.