|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er! Vad tycker Ni denna bil är värd Alpina B3 3,3 -99, 9800mil - titansilver metallic - 6 växlad manuell - Svart skinn - Radionavigering - Cd-växlare 6x - Harman Kardon - Elglaslucka - 4xelhiss - 2xvärmesits - xenon - regnsensor - automatisk avbländbar innerspegel - skisack - fällbart baksäte 1+2 Bilen tog jag hem från Tyskland i maj/juni 2002 och har kört 2200mil sedan dess. Bilen är i utmärkt skick och är just nu belagd med 18" vinterhjul (m3 kopior). Vad säger Ni?? // Martin | |
|
Väldigt svårvärderad bil då det är en speciell målgrupp som köper en sådan bil.Skulle gärna själv ha en ;-) Runt 300.000:- skulle jag själv tippa på.. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
|
Tack! Har fått ett par "skambud" på den runt 250" men jag tycker det är för lite pengar för en sån pärla. Bilen är okrockad och i väldigt fint originalskick. Får väl försöka hitta "rätt" person!! //Martin |
|
|
Betioveåtta: Håller med ovanstående talare att det är mkt svårt när målgruppen inte är så stor.... De har/haft en liknande på Bmw Solna dock med lite mera utrustning så som Tv/navi hade gått ca:3000 den var anonserade för 340k. Så strax under 300k borde vara ett rimligt pris för en sån perfekt familje bil:)) |
|
|
betioveåtta: Var på bmw i fredags och Alpina stog kvar den hade lite mera mil än jag vad skrev sist nämligen 5000mil på mätaren pris:349k |
|
|
Värt att veta är att coupe och cabriolet generellt sätter ligger högre än sedan i pris... Du säger intei ditt inlägg vad det är för kaross på bilen, men med anledning av "4xElhiss" antar jag att det är en sedan vi talar om. Min gissning skulle hamna på 280 000 kr och inte en spänn mindre. Själv skulle jag nog gått ut med ett pris runt 290 000 eller 295 000 och därmed lämna eventuell köpare viss prutmån... -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Tack för Ni involverade Er! >>Alecci Ditt resonemang angående kaross & elhissar stämmer gott :) Ha de gott // Martin |
|
| PS. Coupé och Cabben har 4xelhissar med.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.