|
|
|
|---|---|
Flesh |
Har annonserat efter Evo III front och den lilla extra vingen, men får inga svar.. är det någon som vet om någon firma säljer dessa... eller lik tacksam för svar.. |
Grusse |
BMW säljer Evo III frontar, priset ligger på ca:5000kr för alla delar som tillhör. Du kan även beställa den från Köhler Racing. Min M3 E30: Länk |
|
Grusse: Har du köpt en M3 E30 till? :) Vad har du för planer för den då? /Johan [CUL8ER] |
|
Flesh |
Har köhler samma pris eller ligger han ungefär samma Grusse: Fräsh bil föresten... |
Grusse |
"Johan99" Japp, köpte den i tisdags. Får väl se vad jag hittar på att göra med den, men det lutar åt ett turbobygge. Min M3 E30: Länk |
| Hennaröd är sååååå coolt :D | |
|
GA har EVO III vingar i glasfiber 3500:- då med glasfiber läpp 4000:- då med kolfiberläpp Men det är mycket jobb kvar slipa spackla slipa igen, klarlacka osv. Vill du ha den helt klar så kostade det 6 eller 7000:- Då är den lackad i den färg du vill ha den. |
|
Lasseman3 |
Här finns det en variant i kolfiber: Länk Här kan du finna bakvingen: Länk ----------OT--------------------------------------- Grusse: Hoppas du lägger upp lite bilder på den! Länk Jag har under 10 år kört Hennaröd bil...det finns inget bättre ;=) -------------------------------------------------------------------- /Lasse |
WIKING |
BMW tar 6800:- för EVOIII frontspoilern. Skall man sedan ha luftintagen med luftstyrningarna kostar dom 4000:- till. KÖHLER 2,5 |
Grusse |
"Lasseman" Kommer att komma upp bilder på bilen där inom kort. Min M3 E30: Länk |
Flesh |
Satan va dyrt...... för lite plast.. Men snyggt blir det... |
|
jag tycker inte det kommer upp till sitt rätta värde..:O)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.