|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon på forumet som har erfarenhet av Autotrading i Söderhamn, eller som kan komma med annan seriös information om företaget? Jag ligger inte i startblocken för bilbyte men det är ju alltid roligt att kolla, och de har haft några fina bilar till salu. Ger ett mycket seriöst intryck på hemsidan, men bla länkar till Konsumentverket och ARN. Jag har sökt i gamla inlägg men inte funnit ngt. /330 My Bimmer is my mistress | |
|
Tretretti: Om man söker lite:)längre tillbaka i tiden så fanns det faktsikt några disskusioner om Autotrading sök på:VAd är en 523 IA -00 värd från tyskland |
|
|
Här har du tråden: Länk Mvh |
|
|
Hej Tack för hjälpen. Vet inte om jag blev så mycket klokare, men det är som sagt var ingen panik. Snart dags att gå hem och gräva fram 330n ur snödrivan och köra till garaget. :-D My Bimmer is my mistress |
|
|
Trettitre: Jag råkar av en slump ha vägarna förbi Söderhamn under nästa vecka. Blir det en stund över kan jag titta inom deras lokaler, verkar åtminstonde på deras hemsida som om de har en utställningshall. Man får ju alltid någon uppfattning om bilar och seriositet när man ser det live. |
|
|
de har inga lokaler |
|
|
OK,,har de bara kontor på Triangelvägen ??? Alltså ingen ide att svänga förbi där . |
|
|
Endast kontor på den adressen bilarna finns i tyskland |
|
|
Synd,,de verkade faktiskt ha lite godis att titta på omman kollar hemsidan. Jaja för väl mysa i soffan lite extra istället då när jag landar i Söderhamn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.