|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
bmwmutte jo jag provade skicka till din hotmail men det kom bara upp felmedelande! BMWCS #: 5082 Länk |
|
Jeppe Johansson |
"Andreas Berglund" : Skulle vara väldigt tacksam om du ville skicka mätartavlorna till mig också`???? Tack på förhand! Jeppe@sverige.nu "Jeppe" |
BmwMutte |
Tack så mycket Andreas! |
|
Jeppe J Du har mail! BMWCS #: 5082 Länk |
|
|
är skitkass på datorer, men skulle hemskt gärna ha vita mätartavlor till min 525 89:a skicka mig gärna till johnnyengberg@spray.se tack på förhand.... |
|
|
Skulle bli sketans glad om du andreas kunde skicka vita tavlor till mig med.... Bakhjulskrafs ROCKAR!! |
|
Lillbjörken |
Ingen som har vita till 740 E32? |
|
Är det ingen som vill ha Aluringar till mätartavlorna när ni ändå är i farten?! mvh PH |
|
|
Jag har blåa till E34 240-260kmh mvh PH |
|
|
Hade han till e36 i så fall är jag sugen på vita tavlor med lagunagrönfärg på sifforna !!! Mvh/ Daniel |
|
|
Kan någon av er vara jätte snäll o berätta om era mätartavlor, hur gör ni, skriver ni ut de på photoshop och sedan klistra in de på mätar tavlan.... m.v.h tack på förhand |
|
|
Om det inte är för mkt begärt så skulle jag vilja få vita mätartavlor till E30 240 km jag oxå. (får man med till economimätarenb o de andra oxå?) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
| Jag satte vita mätare på min 320:a igår. De tog typ 30 min att fixa inte mer! Skriv ut från datan, klistra på , sätt i hop alltig igen!.. | |
|
Står de i hanboken hur man tar bort mätarconsolen, lr kan ni berätta lite om hur man gör det ? vill ju inte förstöra bilen. Har ni vita mätar tavlor till 325i (240km/h) får ni gärna skicka till min mail.. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
haidar: om du läser detta och har vita mätare till e34 260kmh så kan du väl maila dessa till mig. Tack på förhand! "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
| Vem var det som hade till E28 518i utan varvräknare, får gärna skicka till mig...tack.. | |
|
Jag skulle även jag bli ytterst tacksam om någon kunde skicka vita mätartavlor till en E28 518iS Claeslappalainen@hotmail.com min första post, så var snälla ;) |
|
|
hej undrar om det är någon som har mätartyavlor till en e30 320 . 240 km/h 7000rpm? Skulle vara snällt om du ville skicka ett ex till min mail .. Robertkielen@hotmail.com |
|
|
hej undrar om det är någon som har mätartyavlor till en e30 320 . 240 km/h 7000rpm? Skulle vara snällt om du ville skicka ett ex till min mail .. Robertkielen@hotmail.com |
|
|
Skulle gärna vilja ha Vita tavlor till min E34 525i 260 Km/h goranforsberg@bredband.net |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.