|
|
|
|---|---|
| har lite funderingar på att chippa bilen, vet att det råder delade meningar om resultat mm..men iaf vill prova, är ju inte hutlöst dyrt heller. Vet nån om det finns nån norrut som säljer/fixar chip? Jag känner mig inte riktigt sugen på att börja pilla i boxen själv faktiskt.. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nja Estrella ligger väl i Halmstad och OLW i Filipstad. Länk Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
| haaahaaaa...det var roligt | |
|
Tretronic Elektronikservice, Rådmansgatan 49, 954 32 Gammelstad Tel: 0920-203900 Återförsäljare åt Motornord ---------BMW ///M3---------- |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
ferlin : sorry men ibland så är det svårt att låta bli :)) men rätt kul är dom där snubbarna. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
Kontant: Tackar för det! Hasso: Inga probs ;-) |
|
|
Jag bytte chip själv i boxen och det är faktiskt inga probs. Lycka till!! V8? Ja tack!! |
|
| hmm, ett superchip kostar runt 3000:- på motornord och jag har för mig att man kan få ett från jwr för 1500:- Vore ju ändå fint om man kunde fixa det själv och spara lite kr. | |
|
hasso, testa de här: Länk mycket goda om än lite dyrare än de stora drakarna. /göran, vintermannen/ Behöver man inte kombi, behöver man inte bil |
|
|
Teletronic är i konkurs. Det finns ingen i luleå förrutom däckpolarna på örnäset som säljer chip-trim. Någon "hemmachippare" i luleå finns det inte heller... jag arbetar dagligen med bilelektonik, då hade jag vetat det. /per |
|
| ja det förklarar varför ingen svarar där..har ringt dit ett antal ggr..vad har däckpolarna för grejor? | |
|
Dessutom så finns väl som tidigare nämts den där tretronic kvar ännu, lätt att förväxla med teletronic som inte finns kvar! perg verkar ha missat flera chippare! ---- Finndiesel - det röda guldet! |
|
|
skulle tro det, men gissar på att han trode att han viste allt, men kör man volvo kan man inte begära så mycket, redan vid köp av bil sviktar omdömet Joakim Eriksson |
|
| HASSO nu skall JAG lära DIG något !! Estrella ligger i norra Göteborg i en förort som heter ANGERED mvh. Gbg. | |
| Om de nu stämmer som masen säger så: Där fick du Hasso! Om det inte stämmer så: Heja Hasso ;) | |
masen: helt riktigt men deras potatislager ligger utanför Halmstad:).= slarvig läsning på hemsidan. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.