AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
398

BMW VOLVO

Några go'a projekt, kommentarer är välkomna!

Adressen är väl ganska bra att ha också,

Länk

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Det är ju ialla fall bättre än att sätta Volvo motor i en BMW, men rätt är det fan inte :)

Gl
282
GluffiS
520xD, Evo 8, Panigale V2, Monster 696
Den blå har man juh sett lajv :).. Låter gött...

Even alcohol can bend the room...
Förtvivlan, här har man varit en trogen BMW kille i
alla år, och så ser man sådan här förstörelse, hur tänker
den här killen egentligen, har det med uppfostran att göra?
Jag tycker alla vi BMW älskare skulle gå tillsammans och
göra nåt för att stoppa sådana här projekt, smutskastning
av det ädla BMW namnet borde ej vara tillåtet, speciellt tillsammans med Volvo.
jo
1.369
johankihl
318iS turbo -90 steg6
BMW M3 -94

Jag tycker att det är brutalt. Fatta hur sura alla volvo raggare blir när han med den vita turbo konverterade m50/240:n öppnar huven!!

Respekt, bygg med mera BMW delar i Volvo skiten, äntligen någon som har fattat att man inte kan uppnå nåt utan att bygga på det bästa;) Underbart!

/Johan
Jag gillar det inte riktigt, men att ta en motor från en rikitg bil och stoppa i en Volvo tyder ju på att man åtminstone förstått hur en motor ska låta :-)
Jag tycker det är rätt ok om några få gör detta, den blå måste gå nå ruskigt, givetvis den vita oxå.. Bara BMW får mestadelen av krediten om Volvona kör bra på strippen tex..
Tim_318i
Tro mig den blåa går nått ruggigt han som äger den bor nånstans i närheten där jag bor. han blåste om mig på jordfalls bron mot kungälv med feting ställ.

//

Tim
Hej kul att få lite kommentarer,enda anledningen att jag har bmw motorer i volvo är att det är väldigt enkelt att bygga och att besikta skiten utan o försöka muta någon,jag skulle gärna ha en bmw kaross istället men volvo får väl duga så länge.Mitt första bygge var med volvo motor men efter att ha kört en M5 så kommer jag aldrig använda volvo motor igen,och att det blir turbo på bmw motor är ditt fel bäckis jag får gåshud varenda gång jag hör din bmw.mvh Christer
Tycker mig ha sett den gula taksänkta vid streetrace i Båberg (Trollhättan) i somras, hoppas den blå hittar dit också..

//Sniffer
Jag tycker det är fräna byggen. Kul att någon vågar att gör något nytt ock anorlunda inte bara göra som alla andra.
Robbe-LKPG
Ja det behövs väl en bmw för att få en volvo att rulla :)
Sniffer den blåa har varit på båberg dom två sista gångerna ock den lät så gött.
Ock den gick inte så dåligt heller he he
Robbe-LKPG:

Eller tvärtom. (Se senaste bilsport). :)
Wonderboy skall den besiktigas?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.