|
|
|
|---|---|
nenad |
skulle vilja köpa chrome ringar till en e34 nån som vet |
nenad |
till instrumentbrädan |
|
Provar att kontakta denna killen Peter H= kithansson@swipnet.se Skulle köpt av honom men hade tajt med kosing just då. |
|
nenad |
tack nån mer ' |
nenad |
beställt dom av adressen ovan du gav mig o killen verkar vara seriös tack så mycket för hjälpen nu väntar ja bara på att de ska komma |
|
Vad ville han ha för dom ringarna?????? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Hej! Nån som vet om det finns till en E-46 oxå? Vet att det går att beställa från USA, men jag tycker det verkar lite omständligt!! Anders |
|
|
Alu-ringarna kostar 650kr+frakt. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Bengan tack! Tänkte på att du skrev + frakt var finns dom då??? ifall man bor kanske närheten! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
peter78w: Här har du maila adressen till killen som har ringarna. kithansson@swipnet.se Ha de bäst.. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Ha någon bilder på hur det ser ut med ringarna på en e34??? Maila mig i så fall! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
hmm jag e också intresserad av ringarn... nenad har du fått dem? blev det bra? |
|
|
stimpenbmw2......det är mig han har beställt ringarna av .....och de kommer denna veckan.. PH |
|
|
Jag har beställt av Peter Hansson,han som skrivit innan mig. Enlig bilderna så är dom grymt snygga... Tror att jag blir riktigt nöjd.. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
Gemini__ |
Finns ingen möjlighet att ni kan dela med er av era bilder, på dessa ringar? //Tompa |
|
Ja kom igen nu killar, ni har väl bilder!!! Kan någon svara??? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Jag skulle gärna oxå se en bild på dessa chrome-ringarna. | |
|
Hej. Hur går det med desa ringar?? Kan man beställa Peter!? Finns det bilder? /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.