|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
328-Johan <OT> Fungerar ej! :-( Länk |
|
|
Brundin: Det var inte alls så jag menade och det vet du nog. Jag blir bara less på alla som skriver att deras bilar är fullutrustade bara för att dom har AC och läder. Själv har jag inte sett en enda fullmatad E36:a än, men det kanske kommer en vacker dag. Polaren har en violett cabbe (som är till salu på börsen nu) som har det mesta, men ingen telefon och inte professional stereon, annars allt. Emeilie: Rimligt pris? Tja, är en halv miljon ett rimligt pris för en shelby gt? Jämförelsen är kanske lite löjlig men principen densamma. När det kommer till limitedbilar som är populära så är det alltid mycket svårt... Vanos: Dom ska inte funka, inte nu i alla fall ;) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
328-Johan Nej Din Vanos sprutar väl lite olja... Har du fått den fixad???? |
|
|
Mr.Vanos menade jag ju =). Nä, den är tät vad jag vet, hade problem med olja för ett tag sedan, men det visade sig inte vara vanosen, jag har dock läst om en gt med vanosproblem här på forumet: Länk Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
jimpo |
tja jag har en m3 -95 från usa och dom har andra avgas krav än swe, usa modell är slöare tack vare avgassystemet hårdare av gasreglemente vilken del är det som man måste byta ut??katalysatorn eller?? |
|
jimpo: Hela motorn ;) Ej baserad på 3.2/3.0L spisarna som sitter i europeiska och canadensiska M3:or. Har inte modellbeteckningen på motorerna. Prova sök inlägg ovan med "M3 AND USA" och då lär få upp mer info. |
|
|
jimpo får man fråga vad du gav för den? USA modellen alltså. Dom borde vara billigare eller? BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Vet inte om dom har tillverkat flera olika men, -95 fanns det i allafall en 3,0 med beteckningen M50 US (M50 B30) Kan den vara baserad på en 328 motor? Den har 240 hk vid 6000rpm. 0-60mph 5,7.... Tycker d låter lite väl snabbt för en bil med 240hk. Jan BMWCS # 3966 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.