|
|
|
|---|---|
jeppe_L |
nån som vet om dom kommit igång med tillverkningen på ray.se igen?????? (har ringt så många gånger redan......) |
|
De ryktas om att de börjat få tummen ur ja. Dom e dock under all kritik på leverans sidan. Har du tur får du dock tag i ett system. Tips: Ring inte tant grön hos ray. Du kan likagärna ringa din egen mormor. Jag rekommderar autoexperten i malmö. de verkar ha ett eget ganska rejält lager för just simons system bla. Bmw har stjärnan under huven. |
|
jeppe_L |
okej....jo deras levranser e riktigt dåliga,,,har försökt fått tag i ett system i 6 månader nu. har du nåt nr till dom??? hur e deras priser? var i kontakt med tengnaby bildemontering innan..kanske ska rinag dom först, o kolal...för deras priser e svåra att slå. |
|
MALMÖ Svensk Bildelsdistribution AB Östra Hindbyvägen 30 Box 150 58 200 31 MALMÖ Tel: 040- 21 03 30 Fax: 040- 21 77 16 Bra och ha o göra med. Dessutom är de gamla matab. Jag rekommenderar dom starkt. deras priser var exakt de som finns på rays hemsida. Bmw har stjärnan under huven. |
|
jeppe_L |
okej..tack så mycket!!!!! |
jeppe_L |
var hittar du priserna på ray.se??? |
|
Jeppe: märkligt. de rostfria systemen har pris men inte de vanliga sportsystemen. Var helt säker på att de stått priser utsatt på alla system men jag kan ha fel. Bmw har stjärnan under huven. |
|
jeppe_L |
okej..ingen fara:) jag har kolalt på en av deras kunders sida, dom tar 3075 kr för ett sånt system jag vill ha. När jag ringde till Tegnaby för ett tag sen, så vill dom ha 2200kr för exakt samma system. Fattar inte hur det kan va sån prisskillnad mellan olika ställen! |
|
priset du fick av tengby är i den häraden jag fick av autoexperten. Nu har ja 2 cyl till och några fler hästar men de verkar inte spela så stor roll. Bmw har stjärnan under huven. |
|
jeppe_L |
okej....då kan man lika bra kolla med autoexperten direkt, bor inte så långt från malmö...så då kan jag hämta grejerna själv, så jag slipper frakten. |
|
Lustigt... Jag är uppvuxen ett stenkast från den butiken! Har inget med saken att göra men jag blev så full i skratt när jag kände igen adressen. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Kristian: Låg matab där på den tiden? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Jepp! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.