|
|
|
|---|---|
|
Har voltat min 535:a och har efter moget övervägande och en del tårar kommit fram till att jag inte skall reparera den. Det är helt enkelt inte ekonomiskt försvarbart. Bilen är importerad -98, har gått ca 22000 mil, har M5:ans kjolar, tyginredning, ej AC, sänkt, är (var) enormt fräsch i plåten. Trots den vådliga luftfärden verkar den ej ramsned och jag tror motorn är oskadd (detta skall kontrolleras under nästa vecka) Bilen är hel från B-stolpen och bakåt. Förardörr och framskärmar går att rikta. Tak, framruta, huv och fronten i övrigt måste bytas. Har ej möjlighet att förvara den nedskruvad och sälja i delar. Vad kan man ta för den? Det är ju ett bra objekt om man kan knacka plåt och/eller har en reservdelsbil. Racebygge, kanske? Har funderat någonstans runt 20.000:- Mr Horsepower | |
|
20000:-?? För en voltad 535? Ledsen att vara den som säger det till dig men du får max 5000:- om du säljer den hel. Mer om du säljer den i delar men det kunde du ju inte. Automat är bekvämt |
|
|
Max 10.000 kr BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Har samma uppfattning som JL, mer än 10000 går nog inte med skador på tak och allt. Skulle nog överväga att försöka få ned den i delar i alla fall, då får man mycket mer pengar, fungerande motor är värd minst 5000 kr, sedan växellåda, inredning, fjäderben, elektronik mm mm, det blir mer än 10000 kr. Tror möjlighterna att få sålt en så allvarligt skadad bil är små, det finns redan såpass mycket 535:or, nästan ingen tycker det är värt allt arbete. //Sniffer |
|
|
Sälj den i delar för guds skull!!.. Du får aldrig loss 10k för den. Sad but true. Vad skulle du själv ge för en voltad 535 -89??? Kjolarna kan du ju säkert få en bra slant för! samt motorn. Sälj den i delar så kan du få loss åtskilliga mer tusingar. Har själv erfarenhet av liknande händelser. Helförsäkring nästa gång? E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.