AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
899

överpris ?

Sida 1 av 2
gu
394
gurr
M5 -95
Länk
ant
oj..
vad är det man får betala för? inte ett jota på den bilen verkar gå att använda igen. möjligtvis bakfälgen.
men efter en sån där smäll lär ju inget var helt friskt. motor och allt lär ju var helt söndertryckt.

undrar hur det gick med föraren.. hoppas han inte gjorde sig allt för illa.

==========
Länk
ant
jo det är klart.
men fråga när om ens chssie nummer i bilen är rakt. jag vet inte vart det sitter exakt men det verkar ju inte helt otroligt att det skulle kunna vara i en deformerad zon.

==========
Länk
Import bilar skall det inte gå längre att importera egna bilar ????
Tyckte dom sa det på radion idag...
Eller så sov jag ......

Kör på höger sida
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Du sov nog.

Bra smäll verkar konstigt, vad menas med "all papers for breaking new m3 convertible" ? Verkar halvskumt ganska dyrt eftersom man får en mycket fin fungerande e36 m3a för samma peng :)
betriebsanleitung1
Tror dom sa att det inte ska gå att importera bilar från 3dje land,Usa osv.
Fult, det är väl identiteten man vill åt. Så vips får den stulna E46 M3 Caben en ny identitet...
Så får man inte skriva Gustav, då bilr man raderad, som jag blev för 3 timmar sen. Undrars vilken av BMW powers paragrafer man kan hänvisa det raderandet till.

/T.P.
Mo
176
Moe
Cykel
...precis som man skulle springa ut och sno en M3 cab efter att ha läst Gustavs post ... hm riktig uppvigling dedär ...
Dani
Moe: Jo..jag ska ut och sno en nu! ;)
Dani
acey: Skyll på Gustav...inte mig! ;)
Det ser inte ut att vara sportstolar i den...
Agge
Acey:
Kör han sin m3 cab e46 på vintern får han skylla sig själv :)

MVH
//Agge
Agge: håller inte en E46 Cad för snö och kyla???

_____
Det måste väl vara svårt att byta identitet på en e46 m3 cab. Kan tänka mig att det är rätt bra koll på dessa bilar, inte som en volvo 240 direkt =)
Co
129
CompuTerror
M5 3,6l, 1990
Även om det är identiteten man säljer är det väl dyrt?
Inte för att jag håller på med skumma affärer, men är inte det hela grejen att stulet ska vara billigt?
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Låter väldigt dyrt med 200 000kr för en identitet, svårt att göra någon större vinst på den vid försäljning. (antaget att man ersätter den stulna bilens identitet med denna.
Kanske skrivit fel pris, ska nog vara 20000kr
Eh? Man stjäler en M3 E46 Cab = gratis. Säljer den som importerad = 500 kkr.

Vinst 500 kkr + lite arbete med VIN nummer. Inte bra.
Haha, menade vinst 300 kkr.
Är inne på Gustavs linje, det kanske är värt 200k för en ny identitet.
Agge
S 328 R:

Det är klart att den gör det. Smileyn visar att jag inte var "dödsseriös" med inlägget. Tyckte bara lite synd om bilen (som inte finns), att den skulle utsättas för snö och salt.

MVH
//Agge
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.