|
|
|
|---|---|
|
Hej E det nån som vet om det finns!! Jag känner att jag e desperat beroende av nått liknande!! Måste vara nån som kan göra sådana!! Det borde ju vara en massa här som oxå vill ha såna!! Har hört att man kan köpa baklysen från nfs o ta ut insatsen å så blir dom helvita sen!! eller?? Fan det måste ju finnas nån j...a stans!! MVH Tobias Åkesson | |
|
Använd sökfunktionen här på forumet. Ligger en tråd om detta. //Ticco Länk |
|
|
Det där med å ta bort insatsen gällde bara blinkisen, glaset förblir svart utvändigt. //Ticco Länk |
|
|
Vet att det ligger en tråd om detta å kanske skulle fortsatt på den!! Men jag tycker den ballade ut typ!! Var det jag trodde!! men jag vill ha helvita! tror det skulle vara skit snyggt!! E det nån som har tagit bort insatsen för blinkisen å har bilder på det?? INGEN SOM VET OM DET E NÅN SOM BÖRJAT GÖRA SÅDANA?? |
|
| har sagt de förut å säger de igen...de finns vita baklysen i tyskland till E30 | |
|
//M: Du har en 323:a ju, alltså före -88 eller hur? Det finns väl redan helvita bakljus till E30 fram till -87 men dock inte till -88 och framåt. Vet tyvärr inte var man kan få tag i dessa. Dessutom verkar det som om Länk har slutat med deras svarta ljus, hittade iaf. inte dom där. *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Wicked: Japp har den senare versionen av e30!! men jag har dock ej hittat helvita baklysen!! har ingen aning om var dom finns!! Lazereye: Du vet inte var i tyskland dom säljs!! Vilken återförsäljare?? Jag har aldrig sett e30 me helvita baklysen! bara mörkvita om man kan kalla dom så!! Har skrivit ett e-mail till kinnby å hoppas han kan komma me nått!! Kommer ju från samma stad ju!! hehe!! JAG E DESPERAT!!! å lite till! vill förendra utseendet lite!! MVH Tobias Åkesson |
|
mackan325 |
Vill du absolut ha fula bakljus köp en Lexus eller E46 compact!! |
| Bakljus SKA vara röda och inget annat! | |
|
mackan325 o Calle242: Skriv något som har me diskutionen att göra!! INGEN SOM VET VAR MAN KAN FÅ TAG PÅ HELVITA?? Har kollat runt på en jädra massa tyska sidor utan resultat mvh Tobias Åkesson |
|
mackan325 |
Sök på IN-PRO, de tillverkar dylika |
| Nä,vet tyvärr inte vilken återförsäljare som säljer vita baklysen i Tyskland...va nämligen så när min polare köpte sin E30 satt de vita baklysen på som han hade köpt i tyskland,rå coolt asså!! | |
|
Har varit inne på IN-Pro:s hemsida och det verkar inte som dom säljer till e30!! Får väl ringa till dom!! mvh |
|
|
Jag är också intresserad om ni hittar nått! Verkar råsnyggt! =) Lätta inte på högerfoten! |
|
|
det blev fel eller är det gjort något med bilen ska det stå !!! Mvh/ Daniel |
|
|
Öh... Va? //Ticco Länk |
|
| Flayer: Feeel tråd! | |
|
Länk det blev fel det är detta jag menade !!! Mvh/ Daniel |
|
|
eller är det något gjort med bilden ! Mvh/ Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.