|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har fått 2or på båda nedre fjädersäterna i fram.. Antar att det bara e å byta hela fjäderbenen.. Men har problem å hitta några till en 323 -85.. Oftast e de 316 å 318 som finns bara.. Är det tex samma fjäderben på en 316 - 90 som på min ?? | |
| Hej på dej...mät fjäderbenets utvändiga diameter med ett skjutmått...det är antingen 45mm el 51mm...inget av dom bör vara svårt att få tag på... | |
|
Hade ett på 53 men antar att det e 51an då som växt lite med underredsmassa å grejs.. Nån som vet vilka bilar man kan kolla på för att hitta dessa ben ?? |
|
|
325or och troligtvis 318is (?) har dem. Kan också finnas på andra touringmodeller om ja inte misstar mig. ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
| + dom flesta 323:or (E30)... | |
|
Blarwp: Sök på www.bildelsbasen.se de gjorde iaf min kille till sin 323a fick tag i ett tokfint fjäderben.. Mvh Teres |
|
| Svårt att hitta 323or som inte e frontsmällda på bildelsbasen bara =P men tror ja har hittat nått nere i södertälje nu.. killen skulle ut å mäta benen så e bara å hoppas =) | |
|
Lycka till =) De lösersig nog ska du se ..... Mvh Teres |
|
|
Hej Är det inte så att 51mm är någon typ av sportpaket? Hade en 318is-90 där var det 51mm och på den satt det sportchassi. Kolla alltså upp fjäderben till E-30 med sportchassi. Lycka till. /Jorge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.