|
|
|
|---|---|
Apo |
checka in : Länk finns en hel del bilder på s.k. dator stylade bilar. fanns en och annan trevligt bmw med där.. |
| Värt att sänka en X5 då... | |
|
vänta...det är väl bara bilred under "titta här" på Welcome page som är "photoshopade" av honom. Dem bilder på BMW som finns på sidan är inte dator stylade. M Coupe bilder är tagen från BMW katalogen till exempel... För övrigt så det han har gjort med powershop är grymt bra! Hoppas han ger sig på en BMW oxå och inte bara SAAB och Opel... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Oj , jag tar tillbaka mitt föregående inlägg. BMW är ju oxå hpotoshopade. Jag såg fel... Killen är i alla fall duktig. Respekt! _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
| Skitfult gjorda PS-bilder ju!.. /me tyckte att Apos länk sög..:-).. men, men.. smaken är som baken..:-) | |
Tigerr |
klarar inte av folk som kallar det snyggt.. Man sänker bilen, på med större hjul och en bredare och större framspoiler..! fult Tigerr |
|
Hm, ser ju ut som om fjädringen säckat ihop fullkomligt på varenda bil. Fast smaken är ju som bekant som den är... /Micke |
|
|
Tja, vackert var det inte! Men finns det folk som tycker det är snyggt, så låt dem hållas... Mvh |
|
Apo |
nu börjar ni låta som kärringar på jobbet, bara en massa knäll. är det någon som har provat göra nått sådant själv i photoshop, det handlar inte om det är snyggt eller inte.. tänk efter lite.. va trött jag e på knällspikar.. |
|
jag tycker det är skit snyggt...vad säger ni nu då!?!?!?! Christopher ///M535i Länk |
|
| Duktig kille som får det att se så bra ut med photoshop. Kanske inget man vill göra på sin bil i verkligheten...eller? | |
|
Apo, det var nog inte riktigt den konstnärliga kvaliteten vi "knällde" på! ;o) Bara att det inte var något att sträva efter på en riktig bil....tänk efter lite..! ;o) Mvh |
|
|
Kanske inte så snyggt, men man kan inte säga att killen inte kan sin sak. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Riktigt bra gjort! Här har vi en man som kan PhotoShop iallafall. Lägger mest märke till at bakgrunen är helt intakt fast han har sänkt "bilen" kraftigt. Respect! Mvh Hosse |
|
Tigerr |
mjoaenääeeoo.. kan väl hålla med om att det är helt okej insats på vissa bilder, men man kan inte bara gå efter att han är bra på PhotoShop eller inte - bilderna är fruktansvärda, ÄVEN om de är bra konverterade! Angående "gnället": postar man ett inlägg med sina egna åsikter, så får man nog vara berädd på att höra andras! Tigerr |
nenad |
det e roligt me datastylade bilar Länk |
|
Varför är forumet ständigt och jämt fullt av en massa mäniskor som ska vara så duktiga på att "tycka till" om allt. Det här inlägget handlade inte om om det var snyggt eller inte. Killen som gjort bilderna är jätte duktig på det han gör och att någon annan ska ta sig rätt att överhuvudet taget öppna sina totalt ointressanta och nervärderande åsikter för omvärden kan jag inte förstå....... Men kanske finns det ett uppdömt behov att leva på andra. Jag undrar om någon av Er som känner sig träffade skulle vara modiga nog att säga Era åsikter i ansiktet på han som har gjort bilderna eller det är bara fega individer som sitter i sin avskymda värld bakom tangeterna?????????? /// Väl mött till sommarens banträffar... Ser fram emot några hårda figter.../// |
|
|
Nja, som proffesionell Photoshop/repro gubbe blir jag inte så imponerad av att förstora hjulen på en bil. Men det är kul att titta på. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.