|
|
|
|---|---|
| Kolla in puckot Alruni's inlägg på Länk | |
|
Humor och ironi får man hoppas. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Att de bara orkar. Aftonbladet är lagom seriöst för lagom seriösa i landet lagom... //Wille BMWCS #4737 |
|
|
Skrev till moderatorn. "Det här inlägget bör tas bort, okunskap och, blandat med -inkompetens, plus en massa sakfel gagnar inte denna disskution." /Erik |
|
|
Alruni är en känd, på Aftonbladets bilsnacks sida, (det är väl borttaget pga något invandrarfientligt uttalande nu?) Volvoälskare. Han far mest med påståenden som han vill ska stämma och man ska inte ta för hårt på hans inlägg, då det bara är han själv och övriga Volvoälskare som tror, eller vill tro på det han skriver. Jag ska läsa inlägget/artikeln nu. |
|
|
alruni har inte många rätt!!!! Att han älskar volvo går ju inte att ta fel på. Men att han snackar s**t om bmw, det säger allt om hans intelligens och hans snack.. |
|
| Haha, ingen dålig diskussion om skinnklädsel i alla fall. Det var väl det jag misstänkte, min inredning är klädd av "hårdhudade bergsklättrande nötkreatur".... | |
|
Ohhh, det var ingen dålig salva han firar av mot 3-serien med "den småknickiga fjädringen, karakärslösa kraftutveckling och sladdriga styrning". Hehe, var det inte det jag trodde, 3-serien är ju känd för sina dåliga motorer och sladdriga styrning ;-D Magnus |
|
|
När man ser på en del svar på hans inlägg, så kan man verkligen undra på vad en del av BMWförsvararna har för ålder och verkliga erfarenheter av BMW!? Iförsig undrar jag det på dom flesta som ser ni på Volvo bara för att det bara är en vanlig Volvo och ingen BMW! ps, dessutom verkar det vara många mogna BMWåkare som iallafall kan erkänna att Volvo gör (gjorde) bra bilar och att man sitter väldigt skönt i deras skinnstolar! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
*Suck* |
|
|
Förmodligen har väl idioten inte ens ägt en BMW. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Sogligt att se att ni sjunker ner till en nivå av förolämpningar Etc Exempel... "Förmodligen har väl idioten inte ens ägt en BMW" "Men att han snackar s**t om bmw, det säger allt om hans intelligens och hans snack" Dessa förolämpningar tycker jag är omogna och MYCKET barnsliga, killar varför skall vi sjunka till deras nivå. Om dom tycker att Volvo är bäst och BMW är skit så låt dom tycka så ni tycker ju inte det och det är ju det som gäller Ps: Man börjar bli jävl*gt trött på dessa inläg om vilka bilar som är bäst och sämst och då menar jag båda parterna Ds Mvh Martin |
|
|
jag håller med W! |
|
|
Jag också! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Visst får man försöka hålla det på en hög nivå för att inte sjunka till smutskastarnas. Kan dock hålla med om att Aftonbladet som tidning borde överväga att stänga av Alruni från forumet då det är långt under sandlådenivå på inläggen enligt min mening. |
|
M_Razani |
men snälla nån.... |
Rico80 |
måste bara få komma med ett inlägg hoppas ni inte hoppar på mig nu bara =) har haft en volvo 740 tidigare eller har den kvar i väntan på div reperationer innan försäljning men måste faktiskt instämma med att volvo är lite lättare att hantera i vinterväglag kan bero på att den har längre hjulbas eller nått men det är lättare att häva en sladd eller när man är ute o leker sladda sig genom en kurva o behålla full kontroll med en volvo än med som min 325!! det kan mkt väl vara en vanesak men klara volvo med full kontroll första vintern men bmw lever sitt egna lilla liv ibland när det e halt o man har tung högerfot!! men bmw är ju klart mkt skönare o roligare bil att köra så lite sämmre kontrol får man stå ut med eller man lär sig väl denna bil oxå men verkar itne va lika lätt hanterlig!! *Gaspedalen har bara ett läge i botten* |
|
- Bmw E30 delad bakaxel = Mycket förädisk på hala vägar håller fästet för att utan varning släppa om man är ovan, jäkligt kul om man är van däremot. - Volo 240/740 = Stel bakaxel = Släpper lite hela tiden men inte utan att man har kontroll över det. BMW E30 är enligt mig ingen bra vinterbil (tung fram och lätt bak)men däremot en suverän bil på torra sommarvägar... Hysteriskt roligt när det på sommaren ligger lite väta på vägen :) Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.