|
|
|
|---|---|
|
Jahapp.... Då står det en M3 E36 i Garaget, det är nästan så att man undrar vad vi grabbar har för sorts material tänkande?! Man bara måste ha till varje pris.... Och nu är man lycklig igen, Hoppas bara att lyckan håller sig hela sommaren, (ta i trä) men håll med om att det är inge kul att veta vad man har i garaget och man får vänta i 2 månader innan det är dags att ta fram den! Nej nu ska jag ner och gnida lite mer... Hoppas bara lacken håller för allt gnidande fram till våren... Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? | |
| Bytte du bil med Grusse? Gratis! | |
|
Kan bara grattulera till den nya bilen och önska lycka till! :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
johan: Man tackar :) Abbe: Jo det vart så, har alldeles för lite tid och energi att börja med ett sådant arbete! Men en dag, och jag säger det igen EN DAG så ksa det stå en M3 E30 i min vagnpark igen! Så tro nu inte att jag gett upp hoppet om att en dag äga en SE... Du då? gjort något eller har den bara fått vila ut? =) hehe... Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
|
Näeh har inte gjort något alls, jo bytt batteri! Jag har ju som du vet ingen fritid just nu. Mvh Abbe Länk |
|
|
WhiteBeemer: Grattis får man säga, när kommer det upp bilder på pärlan?? Mvh Johan /// Clyzzon Länk |
|
|
Grattis =) Hopps du blir nöj med bilen! Länk |
|
|
Abbe: Visst är det alldeles för underbart när man tillbringar mer tid på jobbet än i hemma i garaget? Önskar man fick bli befodrad så man kunde tillbringa mer tid i garaget =) Johan: Bilder kommer upp så fort snön försvinner, vill ju ha fin natur runtomkring som kan återge bilens rätta utseende =) MNS_M3: Tack! Förresten, någon som vet vart man får tag på sänkningsatser som inte sänker alldeles för mycket och dom får gärna vara en hel del hårdare! Tack på förhand. Mvh Janne Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
|
WhiteBeemer..ring Stötdämparverkstad AB i Sthlm på 08-6434848 dom har 30 års erfarenhet på stötdämpare inom racing..prata med Kjell om vad du vill ha...hårdheten ska man undvika så mycket man kan.. |
|
|
Fredric: Ok, ska ta och slå en pling till dom, när jag tänkte hårt tänkte jag hårdare än original, men tack för tipset! Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
| Woohoo va kul för dig!! Det ä'r en sådan känsla!! Har oxå en m3 e36 i garaget, sen i fredags =) | |
|
WhiteBeemer..ok..förstår...men ring han...han har mycket att erbjuda till dej..tror det var 13 olika fabrikat..+ att du får förklara precis hur du vill ha bilen osv. |
|
|
Grattis både WhiteBeemer och winck! Köpte själv min första M3:a september 2002. Hann ju tyvärr inte köra så mycket, men det blir det ändring på i år. Försöker besöka henne då och då för att kolla så att hon mår bra och att hjärtat slår ;) /Fred. Min bil - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.