|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det finns BMW entusiaster som vill starta nån form av klubb/träff/förening i Västervikstrakten eller i närheten? om det är så hör av er........ väl mött! //MVH. Christoffer "Fullt ös medvetslös" | |
|
Träffpunkt Kalmar så är jag helt klart på.... Men då får du stoppa ner stjärnan UNDER huven.... :-)))) _____ Micke Länk Länk |
|
|
Sjyst! Jaså du tycker att jag ska stoppa ner Status-stjärnan under huven......Men då syns den ju inte:)) Vi kan ju se om det dyker upp fler intresserade..!? //MVH. Christoffer "Fullt ös medvetslös" |
|
| Hänger klart på | |
| Bor nära Kalmar, så jag e helt klart intresserad! | |
| Glömde tillägga att även jag bor nära Kalmar | |
|
Kul att ni är intresserade! Har nu några förslag på vad man skulle kunna hitta på? Vi kan ju diskutera saken här på forumet till att börja med. //MVH. Christoffer "Fullt ös medvetslös" |
|
|
Verka vara väldigt få som har intresse för att här. eller så finns de ej på detta forum Lite tråkigt! Mvh: Ste |
|
|
80km till Kalmar skall man väl kunna klara ut. Vore trevligt o träffa lite "dårar".. ;-) Mvh Patrik, Karlskrona _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.