AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
656

BMWbörsen

Hejsan,

BMWbörsen är toppen, dock verkar det som om många sätter in sina bilar varannan dag för att de ska stå först....lite småjobbigt.....

Simon
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
håller med!
tycker blocket.se också är bra, mer realistiska priser och mycket mer respons på annonserna. Problemet är bara att det inte finns lika måna BMW:s där...

//Daniel
Håller med er båda! Skulle aldrig köpa en bil via BMW-börsen. Blocket är mycket bättre!
BeeMWe playboy
Jag köpte min på bmwbörsen, ganska nöjd.

Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Finns väl ingen anledning till att inte köpa en bil via BMW-börsen? Hittar man en bil som motsvarar ens krav och är så billig som man vill s varför inte?

///Tomas
528i -86
Blocket har ju den "fördelen" att annonserna godkänns efter granskning, dvs man kan inte så lätt bara ta bort sin annons och lägga in den på nytt för att hamna först. Trevligare för läsaren. Kanske.
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Jag har köpt bil via BMWPower, man köper det man vill ha!
Jag har fått mer respons när jag annonserat på blocket.se

//Daniel
Mediet som man når sin bil via är inte så viktigt tycker jag, det som är irriterande är att några lägger in sin annons en gång/dag för att ligga först, klart irriterande tycker jag.

Simon
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Håller med Simon!
blocket tar ju numera betalt för sina bilannonser och har därigenom sluppit det problemet, det är nog svårt att komma ifrån när det är gratisannonser. Fast jag tror inte man tjänar mycket på det att lägga in samma annons för många gånger. Jag har fått för mig att de flesta besökarna på BMWPower kommer hit ganska ofta och när man regelbundet kollar annonserna blir man bara trött på de som lägger in samma annons för många gånger, så man säljer nog inte så mycket bättre på att trackasera köparen!

//Daniel
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
... jag menar inte att BMWPower ska ta betalt för sin annonstjänst! Gratis är bra!

//Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.