|
|
|
|---|---|
|
Jag söker efter en lätt krockad M3 E-30 som ett sorts långtidsprojekt... Jag har sökt med lykta efter en annons men ej hittat nåt. Vet nån om nåt företag eller försäkringsbolag som säljer krockade bilar?? Kan säkert hitta nåt i tyskland men det är väl tänkt att det inte ska gå på fööör mycket pengar. Endast karosen är inget problem då det är den som jag vill jobba med mest... Altså: nån som vet var jag kan vända mig??? -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk | |
|
Antar att du kollat mobile.de? Hos välsorterade tidningshandlare har de ofta tyska bilanonns-tidningar. I den gigantiska DAZ brukar åtminstone en fjärdedel av bilarna vara "unfallswagen". Finns även en tidning som heter "Crash-Mobiles" eller liknande, med enbart annonser på krockskadade bilar. Min bedömning är dock att det i dessa tidningar figurerar en hel del skumma typer, fast full dokumentation och liknande kanske inte är helt väsentligt med tanke på att det är ett projekt du söker? Lycka till! Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
Dani |
I DAZ och crash-mobiles figurerar det säkert några skumma typer som i allt, men majoriteten är klart seriösa handlare. Bara för att ngn handlar med krockebilar så är han ej oseriös!!! Återigen ett kommentar som säkert avskräcker en del från att köpa de tidningar. Varför är ni inte sparsamma med era kommentarer av denna kaliber?! *förvånar mig inte om jag snart blir spärrad* |
gangsta_toth |
Förstår vad du menar. Det verkar som vissa på forumet tror att man har någon annan baktanke när man frågar något på forumet. |
|
Jag TIPSADE bmw_m6 att köpa tidningarna. Men uppmanade honom att se med kritiska ögon på de säljare som kan bedömas som oseriösa. Låter honom göra den bedömningen själv. Jag förstår inte vilken del av mitt inlägg som kan anses vara avskräckande? Tror inte att det står i forumets regler att personliga åsikter och bedömningar är förbjudna.... Mvh Kalle |
|
gangsta_toth |
Jo, men det lät LITE för avskräckande. Speciellt om man personligen inte har någon erfarenhet. Det har inte jag, så jag lämnar det ute. |
|
Kan även kolla på mobile.de Oseriösa handlare su..r! Varför kör inte alla BMW? |
|
|
Har det blivit nån hetsjakt nu på onödiga kommentarer..? Man måste alltså tänka både 2 och 3 gånger innan man vågar uttala sig i nån fråga för att inte riskera att nån bli lidande på nåt sett... Tycker det är löjligt! /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan99: Det verkar som det är påväg åt det hållet. Går det inte kontakta några tyska försäkringsbolag? Dom kanske kan hjälpa dig på traven? |
|
Dani |
Onej, jag är absolut inte ute efter att hitta dumma kommentarer...men vet själv att ibland när man har en skiljande åsikt så har jag blivit spärrad. Två ggr! Och nivån va INTE på sandlådenivå. Men struntsamma...det är glömt. Tycker alla ska få säga vad dom vill, bara do mstår för det, och inte kör påhopp på ngn eller ngt! |
|
Dani: Där håller jag helt med dig. /Johan [CUL8ER] |
|
|
tack för alla GIVANDE svar, som jag skrev i första inlägget så är jag inte direkt sugen på att åka till tyskland då detta ska bli ett "kosta lite ta lång tid projekt". Motorn är inget krav och då försvinner nästan vitsen med histriken. Man får banka och slå på karrossen istälet. Och snälla, bråka nån annan stans! // Nå´n mer som vet nåt, helst i sverige... // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.