|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har någon erfarenhet eller kommentarer om Europabil AB och Europeiska Bilimporten. Eller är det någon som vet någon tillförlitlig importör runt Göteborg så är jag väldigt tacksam. // Göran Holmblad | |
| Europeiska bilimporten är mycket bra ,inga frågetecken. | |
|
Kolla med Ole på importakuten www.importakuten.nu |
|
|
Holmblad: Använd sökfunktionen, du får garanterat svar! roadZter |
|
|
som sagt europeiska bilimporten e kanon har köpt 6 olika bmw där alla varit perfekta. |
|
| Kolla även 7H bil i kinna, det jag har haft med dem att göra har gett mig bra känsla. | |
|
Känner honom som äger 7H Bil i Kinna. Reko kille. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Vi köpte av Per Orshammar. Firman heter "Dereco HB" och hemsidan är www.bmwfynd.com Vi hittade bilen på bytbil men har i efterhand sett annonser även här... Enormt trevligt och kunnig kille med fina bilar och bra priser!! att rekommendera!! |
|
bmw320cab |
"Vi köpte av Per Orshammar. Firman heter "Dereco HB" och hemsidan är www.bmwfynd.com Vi hittade bilen på bytbil men har i efterhand sett annonser även här... Enormt trevligt och kunnig kille med fina bilar och bra priser!! att rekommendera!!" Gör så att du kollar bilen NOGA för här nere har jag ett par polare som har kollat på en del bilar som han haft som är krock lagade. Ett tips bara men det skall man juh ALLTID kolla. |
|
Det e bara att beklaga! Men finare bil får man fasen leta efter! |
|
|
>>Herr Gaspedal, jag har handlat av Europabil AB och är kanonnöjd, inget mygel där inte! Köpte en M3a för ett år sedan, vanosen började låta illa, åtgärdades snabbt utan nån kostnad för mej! Kan varmt rekommendera Europabil AB. Esa som driver firman är kanon! Mvh Tobbe |
|
|
Det finns en viss risk att man förväxlar Europabil Ab med Europeiska Bilimporten AB eftersom dom finns i samma lokaler, men trots detta inte är samma bolag. Jag fick själv problem med detta när jag begärde offert från båda bolagen eftersom dom gärna fikar vid samma bord. För övrigt så tror jag det är Esa som driver Europabil och Janne som driver Europeiska Bilimporten. // Göran Holmblad |
|
|
Motorn på den rasade bilen jag skrev om åtgärdades. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.