|
|
|
|---|---|
|
vill bara rekomendera Strövelskemi ABs Fälgreningöring.. Ser billigt ut på dunken, är billigt, men oj vilket medel. Hade helt gula fälgar av salt och annat skit innan. Sprutade på medlet, satt på i 2 min. Sen spolade jag av ALL smuts med slangen. Chockad ;) Länk | |
| Var får man tag på det? | |
|
Länk Länk |
|
|
Innehåller det ämnen som kan förstöra lacken? Det blir ju inte så billigt i längden om man måste lämna fälgarna för omlackering menar jag... Mvh Anders S. |
|
|
Det står att det är bra till aluminumfälgar på dunken. Då borde det inte fräta på lacken. Ring och hör med dem! Man kan ju använda det lite då och då.. om fälgarna är väldigt smutsiga och med massa asfaltfläckar på Länk |
|
|
låt det inte ligga på för långe så är det ingen fara. använd det inte på lack och motor rummet det fräter. Länk |
|
|
stog att det skulle vara på i 2-4 .. jag tog 2.....och gjorde det 2 gånger.. Länk |
|
|
Vad är det som är unikt? Brukar inte fälgrengöringsmedel fungera så? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Nej, har provat en del skit. Vet inte vad du har för nått.. Men kom med nått bättre då...om du nu har nått Länk |
|
|
unika är väl alla får jag väl säga också.. men detta är det för mig .. bättre än alla andra. .. så har det ju en egenskap som ingen annan har. Då anser jag det unikt, ett slag för sig själv.. Länk |
|
|
Har ingen större erfarenhet av just fälgrengöringsmedel men Strövelskemis produkt lät inte direkt unik. Är säkert bra och effektiv men den fungerar ju på samma sätt som de andra tillverkarnas produkter. Själv använder jag ett medel som heter ARDROX. Det är speciellt framtaget för att användas på aluminium och är mycket effektivt. Inte unikt på något sätt det heller men eftersom vi har det i fat på jobbet vore jag dum som inte använde produkten... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Okej. Jag kan väl säga att rubriken kanske var lite lite fel. men ändå ganska rätt ;) ;) ;) ;) ;) ;) för mig är det så iallafall.. jag har inte ARDROX på fat..så för mig blir det detta medel. tack å hej. Länk |
|
betriebsanleitung1 |
Vad är 325IR för en modell? |
|
Cab modell.. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.