|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
cartén: Hur gick det? *nyfiken* Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Jag har frågat och frågat ja med. han verkar ha försvunnit. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
Cartén |
Nej, jag har inte försvunnit!!! Har tyvärr ej hunnit bromsa min bil ännu. Förhoppningsvis blir det innan sommaren, men jag kan inte lova något. MVH Cartén |
| Carten: Fy! | |
|
Detta låter intressant, hoppas cartén bromsar sin bil. Men det verkar ha tagit lite väl lång tid sedan han sa han skulle bromsa den. :( |
|
|
Bmw325: Carten verkar ha sålt sin 328. Så infon får vi känna oss snuvade på. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Det var synd, hoppas att det är någon annan som tar tag i det. Lite svårt för mig som bor i Norrland, (finns inte någon som bromsar här, vad jag vet) /Marcus |
|
|
Men vad gäller med E36 då? Ligger 323 runt 190 HK oxå?. |
|
|
Bromsade min i helgen som var och jag fick 178,5 hk vid 5292 1/min och 242,8Nm 1/min. Körde min hastighetsmätare i botten och då stog hans digitala som gick på rullarna på 255 km/t vid ca 7000 1/min... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Glömde att såga att det var motorhästar tyvärr och min bil har rullat 16600mil... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Baggen: Vad räkna dom med för effektförlust i drivlinan och hur kom dom fram till effektförlusten? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tyvärr så frågade jag alldrig det men det var andra som gjorde det så jag skall kolla om dom kommer ihåg det... Mina var som sagt vad som fanns i motorn... Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
BMW_M3 |
vad skulle det då va i 328 an. |
|
Undrar jag med. Har ingen mätt sin 328 på dessa två år sedan tråden är startad. Vet bara att Teknikens värld mätte 203 hp i 328 på veven. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.