|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
Dino |
det var inte som dag o natt det var det inte men visst jag kände jo skillnaden , men veckan därpå plockade jag bort min OPenAirfilter o satte ditt original boxen för att dels så störde jag mig på ljudet som jag fick av filtret o dels för att jag hade hört så mycket om OpenAir om att de pajjar Luftmängdmätaren osv , men när jag plockade bort den så kände jag också skillnad , sen får ni jo tänka att jag har inte fått +34Hk över hela Registret det har liksom gått upp ca 5-10hk vid olika varvtal jag ska se om jag kan scanna in bänknings pappret så kan ni kika på det M-MotorSport |
Dino |
Anders det gick tyvär inte att bifoga filen hit men jag har mailat den till dig . M-MotorSport |
|
Dino: Säger du allså att din bil gick bättre utan sportluft filter? Eller? Bmw har stjärnan under huven. |
|
Dino |
Nej sämre , jag va litte otydligt där Sorry M-MotorSport |
Lindahl |
Dino: Angående ferrita sportsystem så har jag det på min och är mycket nöjd. Någon effektökning är väl inte att prata om men ett mulligare ljud fick man, dock ej störande högt. Jag har från kat och bakåt och kan verkligen rekommendera det .... Ojdå 176 hk på drivhjulen.... Mvh Christian Lindahl ---------- Med feritta hela vägen...låter fint |
Dino |
Lindahl skulle det vara möjligt för dig att träffas så kan jag se på din Pärla med systemet på vore tacksam för det M-MotorSport |
Lindahl |
Dino Visst skulle vi kunna göra det, det vore kul att se din pärla också... Mvh Christian Lindahl ---------- Med feritta hela vägen...låter fint |
Lindahl |
Dino vi kan det över mailen : lindahlchristian@hotmail.com MVh Christian Lindahl ---------- Med feritta hela vägen...låter fint |
Dino |
ok ! :)) M-MotorSport |
|
Carten: Jag inväntar svar med stor iver :) Skulle du bänka den i denna veckan som inleds imorgon? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Carten: Var blir du av? maila mig om du gjort bromsningen av din 328:a e36 e du snäll. e väldigt nyfiken på vad man har under huven egentligen. Bmw har stjärnan under huven. |
|
Cartén |
Wendtan: Det är nästa vecka jag ska bromsa min bil samt att jag har en 328 Ci - 00 (E46). Så snart jag får uppgifterna mejlar jag dig. Mvh Cartén |
|
Carten. sorry jag skrev fel. du har exakt samma motor som mig de är just därför de är så intressant. tack så hemskt mycket för hjälpen hur som helst. Fler än jag som vill veta vad 328:an med 52tu ger i en e46? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Japp, jag har en likadan spis under locket och vill gärna veta! :-D *nyfiken* Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Cartén, Fyll gärna i testresultaten i denna tråd: Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Carten: Var blir du av med resultaten? Inte hunnit o köra den än? bitte, benutzen Sie die Suchenfunktion Snälla använd sökfunktionen |
|
|
Lindahl.. jag e oxså på väg att sätta på sportsystem på min 323 a jag har funderat på feritta eller supersprint...vad fick du betala för ditt feritta system Jonas |
|
Lindahl |
Jontan: Runt 6500 har jag för mig, jag är väldigt nöjd med mitt system. Mvh Christian Lindahl ---------- Med feritta hela vägen...låter fint |
| Hur gick det? | |
|
Gott ljud :)) Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.