|
|
|
|---|---|
|
När airbag lampan började lysa i höstas så körde jag med den tills jag tröttnade på sk...n. Så jag lämnade in bilen på service, det visade sig att bältes sträckaren var ur funktion.' 3 veckor sedan så började lampan lysa igen, då var det bältes sträckaren på andra sidan. efter 2 veckor så började lampan lysa igen då hittade de inget fel på den, så de bara släckte airbaglampan. Nästa dag så började lampan lysa igen. Då lämnade jag in bilen för 5:e gången och de gick igenom kablaget under stolen. Nu är airbag lampan släckt, men killen som jobbade med bilen han garanterar inte att lampan kan börja lysa igen. Har hört att många bilar har detta fel. Har ni också haft problem? Skriv gärna ett par rader så får vi läsa vad ni har att berätta... | |
|
jag säger då de =) jag är då glad att jag inte har någon airbag hör jag nu =) Hoppas allt löser sig .... Mvh Teres |
|
|
Tack teres! Nu får jag hoppas att lampan inte lyser längre:-)) Ju mer elektronik i bilarna ju mer bekymmer... |
|
stefannorr |
Har samma bil o årsmodell som dig,men har aldrig varit nå proplem |
|
Hei Jag hade samma problem på en E36 Cabrio. Då var det pga dom 2 orange sensorerna under huven som var problemet. MEN när man ordnat saker som är fel så måste man alltid in och få nollställt den, ja. Lycka till! Mvh Hosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.