|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har koll på om det finns något trevligt företag som har gett sig på att ovanstående...ordentligt! Vill ha minst 550hp... Tips? | |
|
Länk Länk Länk men de har du väll set |
|
|
Börja inte garage trimma, utan låt firmor som BMW_M5 skrivitut hjälpa dig. KOSTAR det så SMAKAR det... |
|
"johan" |
låt Carfashion ta ner din bil till Hamann motorsport så lovar vi att du inte blir besviken!!! PS är det inte grymt med en M5 E39 med 335-25/19 bak!! |
| Tack för tipsen! | |
|
Den enda trimmaren som kommer i närheten är Nowack, Länk De kan pressa ur ca 530hk ur M5:an utan kompressor eller Turbo. Annars har Hartge och Kelleners kit som ger 460hk. Länk ESS tunings sägs ha ett kompressorkit men jag har inte hört talas om ngn som installerat det. Dinan, Länk , har ett på G. Räkna med att det kostar MYCKET. |
|
| Johann har du verkligen båda dom bilarna,För mig är det för overkligt för att ens vara en dröm att ha både en M5-00 och en M3-01. | |
|
Jocce, Var skrev jag det? :) Hmmm, min profil. Jo, jag är skyldig till detta. Hämtade M3:an idag, har 28mil på den redan. Bilder finns här: Länk |
|
|
Hihi, kan det vara sant ;) ? Länk |
|
|
stabila bilar, ...men varför inte ta bort regnumret på alla bilderna?...;) |
|
| Vilka har jag missat? | |
|
Ja dom där m3orna är grymt fina,men det är även m5an, en fråga bara blev du påkörd av taxin på någon av M bilarna eller? |
|
sebbe_bmw |
Aja ha två sådana bilar kan man ju vara lycklig... Väntar på min BMW 540iA - 02 skall komma i oktober.. Ha det Sebbe |
|
Jocce, Jepp, M3:an blev påkörd av taxin. sebbe_bmw, Jo jag är rätt nöjd fast det vore kul med lite fler av M modellerna. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.