|
|
|
|---|---|
|
Har försökt få igång min BMW orginal telefon (sitter i armstödet). Har provat att använda Sim-hållaren under te + den vid CD-vxl. Helt dött!!. Displ svart. Hör en Motorolaliknande signal i högtalarna när jag vrider på tändingen, men inget mer. Jag har kollat säkringarna, alla hela. Trasig? Ideer mottages varmt? Mvh David | |
|
Kolla att kabeln ifrån handenheten sitter i som den ska , min sockel hade ramlat in i själva konsolen och det tog en stunds fiskande att få fram den och kopplat in luren ordentligt. Innan jag skaffade kortet till den så hade jag medvetet luren urkopplad för att få tyst på eländet varje gång jag startade bilen:-) telefonen vaknar ju normal till även utan kort så det troliga är väl att du inte har kontakt hela vägen. |
|
| Tack Heli!! Jag kollar.... | |
|
Hej ! Jag har fått samma problem nu . När jag startar bilen , så går inte telefonen igång . Displayen är svart , ingen signal hörs när man startar och det lyser ingen lampa vid navin . Har kollat säkringar och kontakterna sitter i alla fall ihop , även under armstödet .I går så lös displayen upp någon sekund varje gång jag tryckte på knappen , sen drog jag lite i spiralkabeln och då startade den upp , men nu är den stendöd . Det låter ju som att det är nå glapp i spiralkabeln , eller ??? krizter |
|
|
Jag glömde säga att det kom ett svagt pipande ljud i från telefonen i går , när jag stängt av bilen . krizter |
|
|
Ingen som kan hjälpa ??? krizter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.