AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
6.143

Suga ut bucklor?

Sida 2 av 2
ferraripeter
Har du dålig erfarenhet av honom då?vad jag vet tar Ditec efter,men tyvärr får dom ofta ringa Alex när dom inte klarar ut det,tror nog han var först med den tekniken han använder sig av.

det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet.
karlerik
Om en vecka kommer det en kille i o kollar 2 st bucklor på mitt tak,,förmodl,efter ett takräcke.Det är lite veck o grejar han det så fixar han allt! 1250:- ska det kosta om det funkar ,,jag återkommer med en slutrapport
Roger i Haninge.
Storken25: Kontakta Cardent. Jag vågar nästan lova att de fixar bucklan på din bil.

www.cardent.se
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
bjoerck: Instämmer, mycket duktiga på cardent, när jag köpte min pärla hos BMW i Helsingborg så var det 3 bucklor på bilen som cardent fixade, suveränt och BMW stod för kostnaden.

//Palle
Länk
Donne
Vi på Cardent Sweden AB tackar för ert beröm, och hoppas på fortsatt förtroende

Mvh Donne
Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
Hej.

Just hemkommen efter att bilen fått en genomgång av Cardent. Jag måste säga att jag är mycket nöjd med resultatet. Visst var det några bucklor som inte gick att komma åt men ett flertal parkeringsbucklor försvann, "isbucklor" på motorhuven samt ett 5 cm långt veck långt upp på bakskärmen som var relativt mycket intryckt. Antagligen förra ägaren som tappat något mot bilen (skidor?).

Efter 2 tim arbete fick jag förhandla upp priset för jag tyckte han var för billig!! Det blev inte sämre av att han (Magnus) var mycket trevlig och förklarade vad han gjorde och varför det inte gick att fixa allt.

Tack Magnus och Cardent!

/Gunnar
/Länk
Har ni tips på någon i Skåne/Blekinge/Småland som kan åtgärda en buckla på ovansidan/utsidan av skärmkanten?
Donne
Hej oh2000

Om du ringer Cardent 042-125862 och frågar efter Alex, så ska det nog fixa sig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.