|
|
|
|---|---|
|
Hallo Undrar om någon är beläst på ämnet rörande vad som behövs för att konvertera från min Automat låda (S,E,*) till 5vxl GETDRAG typ M5 el liknande. Flippar datorn ur när A-lådan är borta m.m... //WTECH | |
|
OBOJobojOBoj.... vad det hagalar med svar?! Ûpp! Finns det ingen som har haft A-lådan av som kan beskriva kåpan för exempel. Behöver Pedalställ, Låda, Sprängkåpa som passar, Koppling, Hydraliska delar till kopplingen? Nån som kommer på mer? Ingen här som arbetar som BMW mek eller bara är lika tokig som jag? //WTECH |
|
Paap Reeder |
Hej! Är inte 540-expert men har skruvat litet med M70 och 750. Jag tror att Du måste minst mappa om henne efter att du ryckt ur automaten. På min 750 hänger boxarna ihop iaf. Och det tillsammans med ASC´n. Frågan är om Du inte måste progga om boxen från början iom att indata från lådan saknas. Detta kanske i sin tur triggar motronicen att köra på nödläge då "ett ben saknas". Men som sagt ... lita inte på detta utan det är bara små funderingar från min horisont. MVH /// Paap R |
|
Jo men just precis vad jag var ute efter lite funderingar och eventuella konkreta hinder. Har inte ASC+T Det är limp home mode som jag är orolig över bland annat. //WTECH //WTECH |
|
|
Och Sprängkåpans utsende naturligtvis. //WTECH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.