AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.077

Söker pålitliga svenska bilförmedlare

Dr
403
Dr Stein
525 TD -95
Nån som kan rekommendera någon? Det är väldigt dåligt utbud i Sverige av den BMW:n jag ska köpa, söker därför någon som kan leta upp bilen jag vill ha i tyskland och ta den till Sverige, ev. även regga in den. Tacksam för svar?
Kolla med Omnibroker. Ska enligt rykte vara väldigt kunniga och seriösa. Länk
Ko
310
Kontant
525i -91
M3 -97 Limo
Har inte hört något ofördelaktigt om denna firma Länk men kan vara svåra att få kontakt över telefon.

---------BMW ///M3----------
Dr
403
Dr Stein
525 TD -95
Länk verkar intressant. Dom finns i Boden och jag bor 2 min därifrån. Ska kolla upp detta
beemah
Omnibroker är mycket seriöst företag!! Köpte 330:an där och på pappret när bilen köptes stog det att den hade DSC. Men med en senare koll så var det bara ASC. Tog då kontakt med Omnibroker och fick både en rejäl ursäkt samt bra ersättning!! Det kallar jag att ta sitt ansvar nästan ett år efter affären..

MVH
Beemah
Jag kanske kan hjälpa dig till självkostnadspris (und. 2 öl och en middag). Beror lite på när i tiden.

Ge mig modell och årsmodell.

:)

europabil i Göteborg är mycket pålitliga 031-7774848, hat agenter i Tyskland som letar bil åt dem de beskriver bilen i datalj o kan även ibland fota innan du tar något beslut.
De är fantastiska på att beskriva skicket per telefon.
1 års garanti
Milgaranti
Krockgaranti
m.m

välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk
Problemet är bara att många förmedlare tar lite extra betalt.

:)

CC
39
CCC-65
540iA -97, Schwarz II
Autoexpo kan jag rekommendera,har just tagit hem en 540 åt mig utan minsta bekymmer

BMWCS #3560

"Körglädje, är sann glädje "
Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Oftast är det billigare att köpa en importerad bil som redan är i Sverige,än att köpa av dom stora importfirmorna.Jämför innan du slår till kan vara ett bra råd!!!Då kan du desutom titta på bilen innan du bestämmer dig.

Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Har gjort affärer med Omnibroker 2 gånger och hade tom lust att ge dricks! Kanonservice, perfekta bilar, trevilga ++++. 100% proffsigt!

Faktiskt mycket bättre serivce än någon märkesförhandlare jag någonsin varit i kontakt med.

Ska man ha en bil som kostar lite, så är det värdt dom futtiga tusenlapparna man betalar för att få ALLT ordnar hos Omnibroker.

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.