|
|
|
|---|---|
|
Jag har stora funderingar på att köpa en 523T-98. Och nu undrar jag vilka problem som ni har fått uppleva med just E39? mvh Peter | |
|
Sök i forum. Länk MVH/Andrè |
|
|
Hej Har en 523i touring. En -99 med ~8800 mil på mätaren. Hilma trevlig bil. :) De problem vi haft med våran sedan September förra året då vi köpte den är följande: En trasig glödlampa, knirrande dörrlist höger bak och rost på plåten där spolarmunstycket sitter i bak. Det skall vi dock byta ut på rostskyddsgarantin. |
|
|
De enda problem jag har haft är klonk från vänster dörrlås när man kör över större gupp, byte av en termostat och glapp i styrlederna efter ca 10 000 mil. Ja just det, dålig handbroms också, men det har jag läst på annan plats här i forumet att det troligen bara är att justera. Magnus |
|
|
För att det inte ska låta som om jag bara har haft problem skulle jag vilja tillägga att E39 är en suverän bil, den bästa jag har haft. :-) Magnus |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns en kanonbra sökfunktion på denna sida och detta har talats spaltmeter så du kan nog läsa i dagar, prova att peta i tex. E39 . el 523 så hittar du säkert nått. Välkommen till bmwpower MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.