|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
E30poppe |
Vad tycker ni att man ska köpa för BMW för cirka 25.000:- Själv satt ja å funderade över en 318iS lr en 325i (E30) Men nu frågar ja er, vad tycker ni? MvH... //Poppe... |
|
525 e34 Automat är bekvämt |
|
| lätt en 325 E30...om du vill ha stor körglädje och att utrymme inte stor högst på listan | |
|
Svaret är lätt. en 325 e30 2dörrars coupé. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
| håller med E30 gänget, en 325 är hur kul som helst | |
|
En 320i -84, vit med en lätt bruntoning under list. Den kan man även få billigare än 25000:-. Om man har tur.=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Vad ska du ha bilen till? Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hur prioriterar du ekonomi? .........BMWLundqvist......... |
|
E30poppe |
Nofx16: Åka i... =) Nä men en fin bruksbil... |
E30poppe |
bmwlundqvist: Hmm... Eftersom att min ekonimi inte e så bra för tillfället e säkert en 318iS bättre ur den synvinkeln... Men sen handlar det lite om vilken som e roligast också... =) |
|
525 e34 |
|
|
Poppe, vad är det för fel på din nuvarande 318iT då? Den torde väl vara en utmärkt bruksbil, om än ingen räser? Mvh Kalle |
|
|
Ja men varför byta 318iT mot 318 is16V . Skit i ekonomin o lyssna till sexans sång i 325:a... Eller ska du ha kvar iT:n också? .........BMWLundqvist......... |
|
|
Eller så väntar du ett tag och spara ihop pengar till en E36..... _____ |
|
|
en 325 är ju aldrig fel... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
E30poppe |
nofx16: De e väl inge fel på den... Men ja skulle villa ha lite mer kräm under höger foten... =) Men min ekonomi e inte på topp så en iS e ju smartaste alternativet igentligen... |
|
Håller med dom flesta andra ! E30 325i = mesta körglädjen / krona jag upplevt... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
har kollat lite å jämfört priserna på några 325:or och 318is...och de skiljer inte så många lappar i mellan dom,iaf inte på dom ja såg...kan ju kanske vara de att 318is kom ju inte förns 1990 och 325:an kom ju 1987... Så om de inte skiljer så mkt,vilken väljer man då!? Jo,325:an!! |
|
E30poppe |
Lazereye: Men en iS Hänger ju på ganska bra den också om man jämför mellan dom... + att den är mer ekonomisk... Sen e ju E30isarna me fyror mer väl avvägd chassi mässigt jämfört dom me sexor!!! |
E30poppe |
Så igentligen finns de bara fördelar (tycker jag) me att köpa en is.. De ända man riktigt går miste om e sexans sköna muller... =) |
| Självklart måste du ha en sexa....en BMW utan sexa är ingen riktig BMW :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.