|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet av de firmor som utför Ditebehandling i Malmö/Lund? Någon som rekomenderas? _____________________________________ Länk | |
|
Programmer: Jag har haft en av mina förra bilar inne på ditec på Ditec på Jägersro, dom är de som har bäst rykte i denna regionen enligt vad jag hört. De fixar dessutom bucklor osv. Jag hade en svart bil och den blev helt enkelt grymt bra. Varit och pratat en del med ditec här i lund(Gastelyckan) och fick inget seriöst intryck, men de expanderar nu så de kan vara så att de är väldigt duktiga med. Mitt råd är lämna den på ditec jägersro. Hållbarheten sen är väl en av de bättre som finns. att den är som utlovad e ja dock skeptisk till. (Nu får ja väl Asken på mig) Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Tack för det! Ska sticka ut och snacka med dom Jägersro när jag får tid. _____________________________________ Länk |
|
|
Programmer: Både Mor och Far har fått sina bilar behandlade på Ditec Jägersro. Efter att ha blivit körd i biltvätt en gång i månaden i tre år och utsatt för diverse lackmisshandel och 11000 mil på våra skitiga vägar ser far mins 9-5 aero fortfarande oförskämt fin ut i lacken. Pratade med honom nyss och han sa att de ger ett seriöst intryck. Mycket hockey, lite snack. |
|
|
Ditec Malmö ( jägersrobilvård) på Krusegatan bakom Sydsvenskan är bäst Ditec Tänkte lpta dom buckla ut stenskottet i min fram skärm här framöver, vem vet kanske blir ett mini reportage |
|
Powerraide |
Ditec i Malmö (bakom sydsvenskan ) är ju de som är generalagenter för ditec i Sverige.Så de borde ju då vara bäst av alla? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.