AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.098

Jag ska köpa en bmw.(hjälp

Sida 2 av 2
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Mohsen,

Coupé brukar ligga 5-10.000:- högre i pris än motsvarande sedan.
Visa användare
115
TG_Rossi
BMW 318is 16v -90
Mohsen: Du kan nog hitta en 318i -94 för drygt 50 000:- men då är den säkert snikutrustad och utan snygga fälgar. Själv skulle jag nog satsat på en 320 eller 325 av tidigare årsmodell, typ 91-92.

Min bil: Länk
Visa användare
115
TG_Rossi
BMW 318is 16v -90
ett ex bara:

Länk

Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Heeeeey! Jag måste tacka för alla tips!:)
Nofx6 skillnaden mellan en cupoe och en sedan är det bara att det är två dörrar som skiljer eller finns det fler saker?

Bmw_Racer Tack förerbjudandet och jag aksnke kommer, men jag vill kolla runt lite först och kolla på nöjlia alternativ om du förstår!

Tg rossi, men om jag nu skulle hitta en 325 -92 för 50 000 kr.. tror du att dne skulle vara import eler utrustad!
Tack för svar!

Mvh Mohsen
gangsta_toth
Har för mig att det bara är emblemet på huven som är samma på sedan och coupe. Allt annat är olika. Kaross-mässigt menar jag. Nån annan som kommer ihåg bättre?
Visa användare
115
TG_Rossi
BMW 318is 16v -90
Du kan nog hitta en med lite lull-lull. I regel är ju dessa mer utrustade än en 318. De flesta är säkert importerade, men det är ju ingen nackdel tycker jag då de oftast finns mindre rost. Mor och far kör en 316 -94 svensksåld. Den är bra skött hela tiden men trots det så har det kommit nån liten fläck. Kör även själv sv-såld och den har en del rost den med.

Jag tycker att skicket får avgöra och inte vart den kommer ifrån!!!

Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Tg rossi: Jo såklart. skicket är ju viktigare än ursprungslandet... men säg det till alla bilhandlare! :) en 325i - 93 vad skiljer den från en 318i -93? förutom motorn! det är ju samma kaross om jag itne minns helt fel! Vad är det för priskillnad på de?

Mvh Mohsen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.