|
|
|
|---|---|
|
65000:- för en 320 Touring -95 med AC Elhissar ASC drag klima m.m den har gått ca 21000mil ett bakhjulslager behöver bytas, är detta prisvärt Berg | |
|
Jag tycker det verkara vara mycket bra pris för en 95 och en touring! Den har gått 21Tmil, men tror inte det spelar så stor roll! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Spontant låter det som ett mycket bra pris, men sedvanlig koll av diverse saker bör ändå utföras. Lycka till! |
|
|
kopplingen tar lite högt upp, vet inte riktigt men kan inte det vara tecken på en sliten koppling?? Berg |
|
|
Kom inte e36 touring -96. Kan ju iofs vara en import som är uttagen -95 och på så vis blivit en -95. Eller så kanske jag yrar =) Min bil: Länk |
|
|
Kan ju vara en E30, då är priset tokhögt. I förra veckan var det en 316T E30 till salu på börsen för 75000.- Mr C |
|
|
Mr C, e36 kom som kombi 1995, dessutom fanns inte ASC som tillbehör på e30. /Simon |
|
|
e36 touring kom till Sverige som årmodell -96. Kom alltså tidigare i tyskland. Men det finns även e30 touring från -95 i tyskland, måste ha varit ett övergångsår då båda modellerna fanns att köpa. Kanske inte e36 fanns med de mindre motorerna och tvärtom. Hej hopp =) Min bil: Länk |
|
|
Verkar billigt, men jag har sett en 318i touring -96 E36 för 59.000, visserligen har den gått 24.000 mil, men ändå ett bra pris. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.