|
|
|
|---|---|
|
Tjoho min nyinköpta 525 -92 är slut i dämparna (vilket jag visste vid köpet) nu funderar jag på att medans jag ändå är i farten att byta dämpare att uppgradera både fjädrar och dämpare..(vähållningskit). vad rekommenderar ni?.. 30, 40 eller 60mm sänkning? dämpare? fabrikat..?.. var köper man allt detta till vettiga priser? alla tips välkommnas! mvh Peter | |
| inga tips?? :-O | |
|
Av det jag har hört är H&R Cup kit en bra väghållningssats. Sedan har även motornord ett paket med bilstein dämpare. Sänkningen är lite smaksak, men jag skulle nog ha sänkt max 40/20! Lycka till! /Manray/ |
|
|
OK vilka bilar är det som har M-Technik chassi då? det sitter väl knappast på en 525? eller? |
|
|
M-chassie är väl extratillbehör, så det kan väl lätt finnas på en 525:a. Rätta mig någon om det behövs! :) /Manray/ |
|
| M-technic fanns som tillbehör till min bil iaf, en 520. Dämpare och fjädrar är dock inte i nyskick, så jag funderar själv på att köpa Motornords sänkningssats + Bilsteindämpare, någon som har erfarenhet av dom grejerna? | |
| ja det är bra grejor.... men lite mjuka!! men som sagt kanon grejor... bra pris ochså... | |
| Svenne, vad är kanongrejer, M-technic eller Bilstein + motornordfjädrar? lite svårt att tolka :-) | |
| bilstein mena jag..med Hr..... sorry | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.