AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
342

Blinkers på framskärmar

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Kollade på den här annonsen, på en importerad BMW. Detta är väl ändå inte rätt blinkers?

Länk

//Schnitzer
Nej usch nej! :) Fel fel fel! ( som Brasse hade sagt )

/Johan
[CUL8ER]
Rätt blinker kostar bara några hundra hos BMW, så varför snålar man på det?

/T.P.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ser nästan ut som att det inte är en entusiast som har importerad den bilen. Faktiskt synd att de ska spara in de få kronorna som de riktiga blinkerserna kostar. De ser ut som Volvo 740-blinkers de som sitter på den E36:an.

//Schnitzer
Visa användare
115
TG_Rossi
BMW 318is 16v -90
Det finns vita sidoblinkers till bmw för 98:- st på biltema. Dessa ser väldigt bra ut, så jag fattar inte varför man sätter dit nåt liknande!!!! Själv skulle jag aldrig köpa en bil med detta skönhetsfel!!

Min bil: Länk
hela bilen verkar väl lite si och så? Ser rätt risig ut på bilderna. Är den bara sänkt bak eller är bakdämparna lite slitna? =)
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
det var väl så fel det kunde bli

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Många gillar att fuska det det är dags att montera sidoblinkers på importbilar. Min 750i hade fula gräsliga fyrkantiga blinkers från Mekonomen eller liknande när jag köpte den, men det gick ju snabbt att byta till vita BMW sidoblinkers. En annan favorit är folk som sågar upp hål i framskärmen och sedan monterar blinkers utan att måla på rostskyddsfärg. Då dröjer det inte länge innan rosten kommer. Har sett detta på massor av importbilar, även nyare i en högre prisklass.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.