|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Det finns inte så många sätt att fylla på ett comviq kontantkort, men detta är nog ett av det mest effektiva. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tjena! Efter att jag har läst allt detta så avstår jag nog från att köpa den bilen... :-/ Tur att jag hittade detta på forumet... Jag tyckte också att den luktade bluff... En 328:a från 96 med den utrustningen får man såld på en dag om man säljer den för 75papp... Ingen är ju så dum att man annonserar ut den för 45lax... Säkert samma kille/killar som lägger ut dessa falskannonser för att pressa ned priserna på marknaden... Sorligt men säkert sant... Fattar inte hur folk orkar... Har de inget liv??? :-/ Ha det gött! Mvh Tobias |
|
|
Skulle knappast tro att de gör detta för bonus. Det kostar 20 kr att sätta in och det blir 20*4 min bara för att gå plus... Pressa priser??? nja igen tror ju på det och det skulle vara ett enort jobb bara för att med ytterst liten chans få köpa en bil billigare. Sen kan de nog skoja en hel del med alla som tror på raka v8:or... Om fartblindhet var en erkänd sjukdom skulle jag vara sjukskriven 24/7 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.