AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
799

328i-96 på BMWBörsen?

Sida 1 av 2
En BMW 328 för 45000:- pga utlandsjobb... Om den är seriös annonsen så skulle man ju slå till direkt. Är det nån som vet nåt om bilen eller annonsen??

/Johan
[CUL8ER]
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Måste vara ett skämt, finns även en m3 -95 för 75 000:- och en 325 cab -94 för 85 000:-, samtliga annonser är inkomna nyligen, slarvigt utformade och har endast mobilnr (förmodligen kontantkort). Och varför skulle man förresten sälja en 96:ans 328 för 45 000:- pga ett utlandsjobb, det borde man ju vetat om ett tag och kunnat sälja den i god tid innan man flyttar.

Förresten skulle den nog bli såld lika snabbt för typ 75 000:- och 30 000:- är ju en del pengar, men men han kanske har fått jobb som vd för microsoft och kommer att tjäna 100 mille om året lr nåt.
JN: ja precis. Ringde och kollade bilen via VV Röstsvar. Det va samma ägare sen import 99. Och personen som ägde den bodde inte i Uppsala iaf...

Såg de andra annonserna också. M3-95 med SMG :)

Fattar fan inte vad folk ser för nöje med såna skämt annonser...

/Johan
[CUL8ER]
-d
299
-dB
130i -07
Där står dessutom ring dygnet runt, jag tror det är någon som vill skoja med någon annan o skrivit dennes tfn-nr så att folk ska ringa som fan.
Visa användare
13
kaiser-Zone
328i cupe 97 indivedual
Heeeee* jag håller me er grabbar ! jag har oxå ringt o kollat om bilen, då var de en kaxig litten snår unge som man fick tala me o de visade sig att de var hans bil men han var de trögaste snubben jag har talat me.......
men de finns ju såna oxå **ler****

mvh..

Ones a BMW,allways a BMW.....
gu
42
gus e30
325 e30
Har oxså pratat med den konstige mannen, han var i norrköping och skulle säljabilen bums även om han fick 25000 för den o han var MYCKET konstig att prata med.
Han skulle åka från norrköping till eskilstuna på 45 min.

Man kanske ska ta och ge honom 25k för den då ;) allvarligt talat så verkar liraren inte ha någon koll på något. Kan det vara ett klipp eller någon riktig rishög...för det var ju iaf han som stod som ägare. Bilen kanske är belånad och han sticker utomlands efter han sålt "bankens" bil....

Värt en titt?!?
Länk
gu
42
gus e30
325 e30
Enligt Polisen så är det en 320 o personen som äger den har en väldansmassa bilar,
Så det verkar ju mkt skumt, om det är rätt bild vill säga.

Enligt VV röstsvar så vad det nån i Lindås som ägde den. Han hade ägt den sen den importerades 99. Har för mig att han hette Christer nånting...

/Johan
[CUL8ER]
gu
42
gus e30
325 e30
Enligt "den mystiske" mannen så sa han att den inte var importerad, o att det var hanses mormor som lagt ut annonsen åt honom så det var därför det stod att den var blå.
Men det kan ju vara som han säger o då är det ju en bra affär!!

vet inte hans mormor vad han heter och varför skulle bilregistret ljuga?? Kul kille *not*

Värt en titt?!?
Länk
gu
42
gus e30
325 e30
Det är nog inte rätt bild, tycker att det är taklucka på bilden.

st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Nån som erbjudit 45000?
Vore kul att se vad han säger då?

Automat är bekvämt
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Ha-ha, bilen har varit "till salu" tidigare på forumet. Då var det två bröder som ägde den, men som skulle åka utomlands och arbeta om 2 dagar. Annonsen raderades rätt kvickt den gången.

Copy, minnesmästare
det var ingen som ville svara när jag ringde, skulle varit kul att fråga om det är bilen på bilden som är till salu m.m

Värt en titt?!?
Länk
Visa användare
13
kaiser-Zone
328i cupe 97 indivedual
Tja alla ! nu har jag talat me honom *igen* o erbjöd 50,000 om han kunde hålla de tills ikväll*gissa vad som hännde,han lekte dum,vilket han e o den j_vel la på. han vill nog bara göra reklam för sin bil efter somm att han inte kom me på bilsport *heee*

mvh
kaiser_zone

-RW-
Det måste vara ett skämt:(

MVH
Running Wild
-------
Länk
bmwracer
det är en 320 som togs i trafik första gången 1999-11-12.
2 ägare en chadi som hadde den i 6 dagar och sen christer. bilen är avställd och hadde gått 11600 mil i april förra året enligt vv.
bilen har tacklucka enligt vv men inte enligt honom.
verkar som en lite skum lirare men priset är ju bra om bilen e hans.
Jag sms honom att om bilen var (på riktig) så skulle jag ta den direkt!!
inget svar kom det så jag antar att det var som man trodde en bluff alltså!! jävla idioter som lägger ut en massa falsk annonser..

V8? Ja tack!!
Visa användare
13
kaiser-Zone
328i cupe 97 indivedual
ja håller me dig M3g power , de tråkiga e att man inta kan gära nåt el........

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Hur kan någon ens spekulera i om hurvida denna annons skulle vara äkta? Det lukar bluff och trams på mils avstånd.

Mvh
Kalle H, BMW CS[syd]#5120
____
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.