|
|
|
|---|---|
|
Go'kväll Jag har försökt lura ut hur det står med de där 20% effekt och 10% vridmoment. Gäller det för en modellserie eller är det den specifika bilen med en viss motor. Det finns ju någon bil som är samma i övrigt frånsett motorn. Är det den starkare motorn som sätter gränsen eller det är vad jag hade från början ? Jag hoppas ni förstår vad jag är ute efter.. jag vet att det är luddigt. My hopes are not always realized, but I always hope. (mao Jag hoppas på att det står en e30 M3 på gården varje morgon ;) | |
Boki |
det sant. Alla med volvo har turbo bara för att det finns fabriks volvo med turbo.. när kärringen är jobbig så har man BMW.... |
|
Jag är inte säker på att jag förstått dig rätt. Men den effektökning du talar om gäller för originalmotorn i bilen, och utan överladdning... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Finfint, precis vad jag ville ha reda på, deprimerande svar dock :) men med andra ord skulle jag få ha 360 friska kusar lagligt.. ------------------------------ My hopes are not always realized, but I always hope. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.