|
|
|
|---|---|
| Var kan man köpa stötdämpare/fjädrar av god kvalitet som inte kostar skjortan? | |
|
Kolla www.mh-gtr.com Tycker de har bra priser... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Kolla även motornord, dom har oxå bra grejor! Du kan ju oxå söka i forumet, här finns mång trådar om detta ämne. Anders |
|
|
Du kan få ett ställbart chassi från KW-Gewindefahrwerk för ungefär 7.000:- Dkr. Ungefär 9.000:- Skr. Närmare info: www.scanstyling.dk |
|
|
Bilstein dämpare + HR-fjädrar från Motornord kostar drygt 10' med frakt. Se fler trådar: Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Anders S. |
|
|
Prova med MH Styling H&R komplett väghållningssats med stötdämpare med kortare slaglängd anpassade till sänkfjädrarna Ett mycket bra alternativ om Du vill sänka bilen och samtidigt behålla en acceptabel komfort kostar 7700 inkl moms Ulf |
|
Dino |
Ulf Wikenfors : kostar det verkligen 7700 ;- med stötdämpare , jag bytte bara mina fjädrar för 4000;- och stötdämparna skulle kosta ca 2000;- st (H&R) M-MotorSport |
|
Ja det är helt rätt ett komplett väghållningspaket från H&R kostar 7700.00 och då är dämparna inga standard dämpare utan tillverkade speciellt för H&R av Bilstein eller Koni för att passa perfekt tillsammans med de hårdare och kortare fjädrarna Om Du betalade 4000 för bara fjädrarna har Du troligen betalat för mycket eller var det med montering för då var det billigt. MVH Ulf Ulf |
|
|
Ulf!! Hur mycket sänker ditt kompletta kit? Anders |
|
Dino |
det var monterat o klart o priset för stötdämparna som jag angav 2000;- st var också för monterat o klart , men jag hoppade över det för enligt verkstan så ska det inte vara några problem att köra med original dämparna i o med att de är så nya M-MotorSport |
|
H&R Cup Kit till BMW E46 sänker 55 mm fram 35 mm bak om det är en bil utan sportchassi, har Din bil sportchassi får Du reducera med ca: 20 mm 7700.00 är priset för satsen montering tillkommer normal monteringskostnad är 2500.00 oavsett om man byter bara fjädrarna eller komplett väghållningssats arbetet är det samma, Du kan gå in på Bilmodecenter.se/bmc/bmc.htm så finner Du alla H&R varianter som finns till Din bil Ulf |
|
|
Jag körde med deras coilover kit... lite dyrare förstås... men det funkade skit bra... jag sänkte visserligen bara 40 25... men det blev bra _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.