|
|
|
|---|---|
|
Jagar en 525 årsmodell början -90, öppen för svar ang. annonser som finns på nätet, typ vart ska man hitta dom? Tacksam om det här inlägget kan få vara kvar, om det nu behagar" Bmw bossarna " på detta forum. -Horned- | |
|
Kolla bytbil.com eller blocket.se tex /Johan [CUL8ER] |
|
ant |
på alla sidor med bilannonser. kolla runt på bmwpower bilbörs, blocket, bytbil.com, aftonbladet. jag okrar inte länka upp alla sighter men det finnsj u massor av ställlen att kolla på. men du kanske skulle ha lagt den här tråden i 5-serien istället för här i 3-serien. ========== Länk |
|
Hmm detta borde du skriva under 5-serie forum eller under samtliga forumet! varför inte kolla på BMW Power:s egna annonser på Länk Kolla även på Länk eller varför inte på Länk där finns det nog inte så många men kolla också på Länk Lycka till och välkomen till gänget! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Ser att ant och Johan hann före mig! Bmwpoer:s länk fungerade inte så bra men gå in på Bmw börsen där hittar du många fina Bimmer! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Länk Länk Ps. rena annonser i forumet tas bort av moderatorerna relativt snabbt! Mvh |
|
|
Länk och även Länk är bra sajter! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Mitt bästa tips är att kolla i lokaltidningens radannonser för bilar. Här i skåne har Sydsvenskan varje söndag VÄLDIGT många bilannonser, ofta insatta av folk som GÄRNA vill bli av med sina bilar=hyfsad prutmån. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
diamantsvart_bmw |
www.blocket.se där hittade jag min 525:a Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.