|
|
|
|---|---|
| Hej...nån som råkar ha en sån till hands? och isåfall,finns det en mörkgrön-metallic E34 i den? | |
|
Japp, jag har en sådan. Den enda mörkgrön metallic som finns där är * 273 ISLANDGRüN Vad är det du vill veta? Det finns en mörkgrön 525tds på bild, bredvid en M5 Mvh Patrik - med E34 -93 försäljningsbroschyr _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| Tack!...anledningen till frågan är att jag fått veta att min bil kanske använts som fotobil...en av utrustningskoderna antyder det...(906). Min bil har dock Oxford grönmetallic-lack. | |
|
Bilen är iaf skyltad 525tds och är en touring. Glömde skriva det i förra meddelandet. Trevligt om det nu vore så att den varit fotomodell ;-) Den _kan_ ju vara med i 94:ans katalog eller på någon annan officiell bild.... Roligt! Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| Ja,första gången (och sista antagligen) jag fått tag i en "fotomodell" ;) ...Den skulle kunna vara med i en senare broschyr då bilen är uttagen andra halvåret -93...Kul vore det iallafall att "hitta" den nånstans... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.