|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som vet nåt om den B10an som är till salu på bytbil? Eftersom inte jag är så haj på datorer så kan jag inte lägga in den som länk :( /Johan [CUL8ER] | |
|
Kom på att jag ju f-n inte bara kan skriva B10 :) Det är en B10 Biturbo-92a jag menar... Säljes av Swedecar i Johanneshov. Är det nån som vet nåt om den bilen? Såg ju väldigt schysst ut på bild iaf. /Johan [CUL8ER] |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Hej! Jag såg den också, funderar på att åka och titta på den men för det priset blir man misstänksam.... / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
Priset var väl ganska normalt tycker jag, tänk bara på att den är chippad, det drar alltid ner priset, motorras är inte billigt. Varför inte kolla på min bil istället, garanterat ingen besvikelse ;) |
|
|
Ja chippet kanske drog ner priset. Sen va det inte skinn i den heller. BMW-beroende: De säljer ju en grön i Kalmar. Visserligen verkar den ju inte vara så nära original i motorn. Har du tittat på den? /Johan [CUL8ER] |
|
B10Tobbe; vad vill du ha för den? Johan99; jag ringde på den tidigt i höstas men ägaren som lämnat in den till förmedling hade trimmat och byggt om en hel del så för att få den i originalskick krävs en hel del arbete. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
BMW-beroende: Ja det va nästan det jag trodde. Är alla bilar du äger i originalskick? /Johan [CUL8ER] |
|
| BMW-beroende: Se annons: Länk | |
Johan99; Ja det beror på vad du avser, ingen är ombyggd eller trimmad men några är rostiga och ej besiktigade. Bra objekt skulle jag vilja kalla dem. / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
BMW-beroende: Ok. Men du har som mål att renovera upp alla eller? /Johan [CUL8ER] |
|
Johan99: Ja det är min målsättning men som en vis man sa så har jag ingen deadline tidsmässigt sett när alla skall vara färdiga :-) / Det finns bilar, BMW, M- bilar och Alpina...men man är precis lika glad i dem alla! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.