|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 525i-92 som jag nyss har låtit göra en insp.2 på (BMW-verkstad) och där kunde konstateras att ventilkåpspackningen läckte och att jag måste byta en p-ända. Låt oss säga att jag låter BMW-verkstaden fixa detta, vad kan bilen vara värd då? Bilen är inte regelbundet servad, men den har: Nya 225/50-16":are runt om (Firestone firehawk), lättmetallfälgar, 4 vinterdäck, Stereo, Båda ljuddämparna bytta sept-01, alla skivor + belägg bytta dec -01 (mycket fina), sen ska jag lämna in den på lackbehandling för ca 4000 :-. Tror ni jag kan få minst 45000:- för den? | |
|
Vilken utrustning har bilen (AC, ASC+T, SCHiin etc) och hur många mil har den gått? /Simon |
|
|
Drygt 40.000 kr är nog ingen omöjlighet att få, men nu för tiden kan man hitta 525i -95:or för runt 50.000 och under det, så personligen hade jag om jag varit spekulant satsat på en så ny som möjligt. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
| Den har gått 23 000 mil, har AC (vet inte om den fungerar), annars är det väl inget märkvärdigt. | |
|
Se allt över 35 som bonus. Copy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.